عصر بازار

تخلف ۷ شرکت دریافت کننده ارز دولتی در آذربایجان غربی

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل و ارجاع ۷ مورد پرونده تخلف ارزی به ارزش تقریبی ۷۲۵ میلیارد ریال در استان خبر داد.

تخلف ۷ شرکت دریافت کننده ارز دولتی در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جعفر صادق اسکندری گفت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد 7 مورد بررسی نهایی گردیده و پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

    وی تصریح کرد: برابر لیست های ارسالی از بانک های استان در خصوص دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی بررسی های لازمه را برابر قانون بعمل آورده و تاکنون 7مورد پرونده با عنوان تخلف اجرایی نکردن تعهدات در قبال دریافت ارز، تکمیل و پرونده ها جهت صدور حکم و رسیدگی نهایی، به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

    وی افزود: رسانه‌ای کردن موضوع برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی در صدا و سیما، وبسایت های خبری و نیز فضای مجازی افزایش همکاری های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

    اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت ها و تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام‌های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود . در شرایط کنونی بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخوردهای قانونی را اعمال کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی