عصر بازار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره‌ اشتغال به روستائیان و عشایر خراسان جنوبی پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با بهره ۴ و ۶ درصدی به روستائیان و عشایر استان خبر داد.

۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره‌ اشتغال به روستائیان و عشایر خراسان جنوبی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عباس رکنی ظهر امروز در رزمایش خدمات رسانی ویژه بسیج کارگری (شیفت ایثار) کارخانه کویرتایر اظهار داشت: در 5 ماهه نخست امسال مقرری ‌بگیران بیمه بیکاری در خراسان جنوبی افزایش نیافته است.

    وی با بیان اینکه مشکلات برخی واحدهای تولیدی مانند سیمان باقران مربوط به گذشته است افزود: مسائل باید در این شرایط به صورت ویژه پیگیری و در جهت تقویت نظام باشد.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی خوشبختانه در طرح مهارت‌آموزی بعد از استان اصفهان رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است بیان کرد: در طرح کارورزی نیز رتبه پنجم کشور را کسب کرده‌ایم.

    رکنی، قانون کار و قانون بیمه بیکاری را جزو دستاوردهای نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: برای نخستین بار در اسفندماه 69 قانون بیمه بیکاری در کشور تصویب شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان جنوبی هیچ کارگاهی وجود ندارد که سر اختلاف کارگری و کارفرمایی تعطیل شده باشد خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی کارگران نیز صبور هستند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: از دی ماه سال گذشته تا 8 اردیبهشت امسال در خراسان جنوبی 4 میلیارد تومان جذب تسهیلات اشتعال پایدار روستایی و عشایری صورت گرفته است.

    رکنی، اظهار داشت: در حال حاضر در خراسان جنوبی بالغ بر 90 میلیارد تومان پرداختی این تسهیلات با بهره 4 و 6 درصد صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی