عصر بازار

تاکید رئیس جمهور ایتالیا بر حمایت این کشور از برجام

عصر اعتبار- رئیس جمهوری ‌ایتالیا در دیدار با "حمید بیات " سفیر کشورمان با اشاره به روابط تاریخی دو کشور تاکید کرد: روابط فوق العاده خوب دو کشور مبتنی بر احساس دوستی دو ملت است.

تاکید رئیس جمهور ایتالیا بر حمایت این کشور از برجام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه با رئیس جمهور ایتالیا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور دیدار و استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.
    "سرجو ماتارلا" رئیس جمهوری ‌ایتالیا در دیدار با "حمید بیات " سفیر کشورمان با اشاره به روابط تاریخی دو کشور تاکید کرد: روابط فوق العاده خوب دو کشور مبتنی بر احساس دوستی دو ملت است.
    "ماتارلا" روابط خوب سیاسی اقتصادی و فرهنگی ایران و ایتالیا را نتیجه این دوستی ها دانست و بر اراده کشورش برای گسترش هر چه بیشتراین روابط در ابعاد مختلف تاکید کرد.
    رئیس جمهور ایتالیا همچنین بار دیگر بر حمایت ایتالیا از برجام تاکید کرد و آن را توافق بسیار مهمی برای جامعه بین المللی دانست.
    سفیر کشورمان نیز در این دیدار با تشریح مواضع کشورمان در قبال تحولات منطقه از مواضع و دیدگاه رئیس جمهوری ایتالیا و دولت این کشور در حمایت از روابط رم و تهران قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی