عصر بازار

اعتبارات اشتغالزایی در شهرستان پلدختر افزایش یابد

عصر اعتبار- فرماندار پلدختر گفت: با توجه به میزان بالای بیکاری در پلدختر در بحث اعتبارات اشتغالزایی به این شهرستان توجه جدی و ویژه شود.

اعتبارات اشتغالزایی در شهرستان پلدختر افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، نعمت الله دستیاری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دوست داشتیم طور دیگری از رئیس کمیته امداد استقبال کنیم. آقای فتاح جلوی خیلی از تشریفات،هزینه ها، بنر و رفت وآمدها را گرفتند واز این اقدام وی تشکر وقدردانی می کنیم که این رفتار اداری  می تواند به عنوان یک نقشه راه برای مدیران ما قرار بگیرد.

    وی افزود: رئیس کمیته امداد دیروز سربازی  برای ایران در جبهه های جنگ بوده ودر حال حاضر هم از مدیران خوش نام، خوش فکر، دست پاک ودارای تقوای کلامی ورفتاری است ومدیری هستند که می توان رفتارشان را به عنوان یک الگو در حوزه اداری قرار داد.

    فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه کمیته امداد از یادگاران حضرت امام خمینی(ره)است که به  صورت عملیاتی و واقعی در فقر زدایی ورفع محرومیت از چهره مردم همت بلندی داشته ودارد، عنوان کرد: مردم پلدختر در تمام مقاطع انقلاب صدرصد سنگ تمام گذاشته ودراین مقطع هم که دشمنان نظام با تمام امکاناتشان  شمشیر را از رو برای انقلاب بستند وتحرکاتی که در برخی نقاط کشور بود مردم شهرستان پلدختر کوچکترین تحرکی نداشته و طرفدار انقلاب و مقام معظم رهبری هستند که باید این  مردم را تکریم واحترام کنیم وخدمتگزار آنها باشیم.

    وی بیان کرد: مردم از عدم برخورد با مفسدان دلخوری دارند و روزانه شاهد اعلام اختلاس در کشور هستیم، اگر مردم ببینند با اختلاسگران برخورد می شود مثل هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از نظام دفاع خواهند کرد.

    دستیاری بابیان اینکه هر کشوری بخواهد سرپای خود بایستد باید مرارت هایی را تحمل کند، گفت: باتوجه به شرایط ویژه ای که در شهرستان پلدختر وجود دارد و بیشترین میزان بیکاری را در سطح استان دارد در بحث اعتبارات اشتغالزایی توجه جدی به این شهرستان صورت گیرد.

    وی بابیان اینکه خانواده های زیادی در نوبت ورود به امداد هستند که انتظار داریم  توجه جدی به آنها صورت بگیرد، تصریح کرد: در پرداخت جهیزیه به کسانی که در صف دریافت آن هستند در شهرستان توجه صورت گیرد وبه مسکن مددجویان هم توجه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی