عصر بازار

مطالبات فرهنگیان استان اردبیل پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- استاندار اردبیل گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان این استان تا پایان شهریور جاری پرداخت می شود.

مطالبات فرهنگیان استان اردبیل پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پیگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: تشکیل کارگروه ویژه متشکل از شهرداران، فرمانداران و راه و شهرسازی استان برای حل و فصل مشکل زمین‌های تغییر کاربری شده ضروری بوده و نیز  مشکلات ساخت مدارس در مسکن‌های مهر استان اردبیل نیز باید از سوی این کارگروه پیگیری، رسیدگی و برطرف شوند.

    وی خواستار فراهم شدن شرایط استفاده آموزش و پرورش استان اردبیل از ظرفیت مدارس غیرانتفاعی که در زمینه آموزش مسائل قرآنی فعالیت دارند، شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هم در این نشست گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات فرهنگیان این استان تا پایان شهریور جاری پرداخت می شود.

    علی نواداد افزود: معوقات معلمان دارای اهمیت زیادی بوده و از دغدغه‌های مهم مدیران و مسئولان ارشد این استان است.

    وی تصریح کرد: نشست هایی برای حل این مشکل برگزار شد که نتیجه آن پرداخت 40 درصدی مطالبات فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش استان است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان بدون مشکل آغاز می‌شود و دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان اصلی جامعه و نیز معلمان و دست اندرکاران مدارس با آسودگی و نشاط بیشتر در عرصه تعلیم و تربیت حاضر می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی