عصر بازار

دستاورد تحویل به موقع ارز صادرکنندگان به نیما

عصر اعتبار- نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت ارائه ارز صادرکنندگان به سامانه نیما تاکید کرد.

دستاورد تحویل به موقع ارز صادرکنندگان به نیما
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، عین الله شریف پور اظهار داشت: در پیروزی انقلاب، سال های دفاع مقدس، بازسازی تخریب های بعد از جنگ تحمیلی و توسعه کشور، همواره مردم نقش موثر داشته اند. در خصوص مقابله با تحریم ها نیز با مدیریت صحیح، تعامل مسئولان و مردم می توان به موفقیت دست یافت.

    عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورها منطقه می خواهند با تخریب اقتصاد و فشار به اقتصاد خانوارها به ایران ضربه وارد کنند؛ بنابراین باید در این شرایط با اتخاذ تصمیمات صحیح و بکارگیری تمامی ظرفیت ها به مقابله با تحریم ها رفت.  

    نماینده مردم ماکو، چالدارن، پلدشت و شوط در مجلس، گفت: خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری، شورای هماهنگی عالی اقتصادی قوای سه گانه تشکیل شده تا در اتخاذ تصمیمات اقتصادی هماهنگی و نظم وجود داشته باشد و در این راستا نشست ها تشکیل می شود.

    شریف پور در ادامه به خانه ملت، گفت: اینکه برخی از صادرکنندگان عرضه ارز خود را با تاخیر از طریق سامانه نیما عرضه می کنند، قابل قبول نیست و باید مدیران شرکت های مختلف مخصوصا پتروشیمی ها بدانند شرایط کشور ویژه است و باید همه کمک کنند تا ثبات به بازار ارز بازگردد.

    وی ادامه داد: علاوه بر دولت، باید مردم و بخش خصوصی کمک کنند تا از شرایط تحریم ها با موفقیت عبور کنیم چرا که شاید در مقطع زمانی محدود، سودآوری یک شرکت کم شود اما در بلندمدت شرکت های مذکور نیز منتفع می شود.

    نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس، یادآور شد: باید براساس تاکیدات مقام معظم رهبری پشت دولت ایستاد، و کمک کرد ضمن نقد سازنده مشکلات حل شود، البته شرکت های صادرکننده و تولیدکنندگان می توانند با تعامل و پیشنهادات کارشناسی مطالبات خود را پیگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی