عصر بازار

استعفای معاون استانداری خراسان رضوی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان

عصر اعتبار- معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران بازنشسته استان آماده هستند تا مسئولیتشان را تحویل دهند.

استعفای معاون استانداری خراسان رضوی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از انتخاب، محمد رحیم نوروزیان در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهارداشت: استانداران، معاونین استانداران، معاونین وزرا و سفرا و مدیران و مسئولین همه جز این قانون قرار می گیرند. البته هنوز مشخص نیست که از استان خراسان رضوی چند نفر جز این قانون قرار می گیرند اما آقای رشیدیان استاندار، من به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل اتباع استانداری و مدیرکل حراست استانداری مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شویم.

    وی درباره وضعیت فرمانداران پس از اجرای این قانون افزود: از فرمانداران استان خوشبختانه کسی مشمول این قانون نمی‌شوند فرمانداران استان نیروهای جوانی هستند که هنوز فرصت خدمت به مردم را دارند.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همان روز که شورای نگهبان تایید کرد استعفایم را نوشتم و مصر هستم که هر چه زودتر با استعفایم موافقت شود و قانون اجرا شود و خیال مردم نیز راحت شود.با کمال میل و افتخار از مجلس و شورای نگهبان تشکر می کنم که این بار مسئولیت را از روی دوش بنده برداشتند. تا الان هم از سر احساس تکلیف آمده بودیم.

    نوروزیان عنوان کرد: اگر قانون منع نداشت با کمال میل و علاقه ادامه می دادم چون اعتقاد به کار دارم و بخاطر تکلیفی که بر گردن داشتم آمده بودم و امروز که قانون منع کرده است خوشحالم که این تکلیف و مسئولیت سنگین از روی دوشم برداشته می شود.

    وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضاسازی در کشور حاکم شد که نهایت بی انصافی است اینطور نیست که عده ای فکر می کنند مدیران دو دستی میزشان را چسبیده اند این نوع ادبیات و گفتمان در کشور توهین آمیز است.

    نوروزیان گفت: اکثر مدیران بازنشسته دعوت به کار شدند تا از تجربه آنها استفاده شود این نوع برخوردها در شان مدیران نیست .زمانی دعوت به کار شدیم و خدمت کردیم و امروز که قانون تصویب کرده است ما نیز تبعیت می کنیم.

    وی افزود: همه خوشحال هستند که این بار مسئولیت از روی دوششان برداشته می شود اما در بعضی از سایت ها عده ای نوشتند که مدیران هجوم آورده اند به سمت بنیاد شهید برای درصد اضافه جانبازی، واقعا جای تاسف دارد بسیاری از مدیران جانباز ما حتی پرونده ندارند و درصد جانبازی نگرفته اند.

    نوروزیان بیان کرد: جای گلایه است ما سالها در این کشور کار کردیم اما امروز این شیوه گفتمان درست نیست در عین حال مدیران بازنشسته آماده هستند که مسئولیتشان را تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی