عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

برای پرداخت وام دانشجویی نیازی به آورده دانشجو نیست

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص فعالیت‌های این بانک در سال جاری توضیحاتی ارائه داد.

برای پرداخت وام دانشجویی نیازی به آورده دانشجو نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، مرتضی اکبری با اشاره تفاهمنامه امضا شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت وام دانشجویی گفت: تعداد دانشجویانی که در حال حاضر با دانشگاه آزاد برای پرداخت وام تفاهم کرده‌ایم 50 هزار نفر است و برای تامین مالی و پرداخت آن مشکلی نداریم. ما در 5 ماه گذشته به بیش از 500 هزار نفر در کل کشور تسهیلات پرداخت کرده‌ایم. ظرفیت ما ظرفیت بالایی است و برای پرداخت وام به دانشجویانی که با دانشگاه آزاد تفاهم کرده‌ایم ، هیچ مشکلی وجود ندارد.

    برای پرداخت وام دانشجویی نیازی به آورده دانشجو نیست

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: اگر بخشی از منابع مالی و حساب‌های دستگاه‌ها و نهادهای کشور در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متمرکز شود این بانک توان پرداخت تسهیلات بیشتری را دارا می‌شود.

    وی ادامه داد: باید بگویم هر چقدر تقاضا برای وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشتر شود، ما نیز ظرفیت‌های خود را گسترش می‌دهیم. ظرفیت‌های ما در جا نزده و افزایش پیدا کرده است.

    اکبری عنوان کرد: برای پرداخت وام دانشجویی نیازی به آورده دانشجو نیست. شیوه کار به این نحو است که دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از گردش مالی خود را در بانک ما متمرکز می‌کند و ما بر اساس آن گردش مالی، اعتباری تخصیص می‌دهیم و آن اعتبار به عنوان وام در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد.

    حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی در حال اجراست

    وی در توضیح فعالیت های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: ما در سال جاری در بحث حمایت از کالای ایرانی را با پنج ارگان قرارداد بسته‌ایم دو مورد آن عملیاتی شده و سه مورد دیگر در مرحله اجراست. همچنین در موضوع حمایت از کارآفرینان برتر با بنیاد برکت در حال همکاری هستیم و همکاری خود را با بسیج سازندگی برای حمایت از اشتغالزایی آغاز کرده‌ایم.

    هدف‌گذاری ما پرداخت وام به یک میلیون نفر است/ پرداخت 510 هزار وام در 5 ماه

    اکبری تصریح کرد: هدف گذاری ما برای امسال این است که به یک میلیون نفر وام پرداخت کنیم که در پنج ماهه ابتدایی امسال نزدیک به 510 هزار وام پرداخت شده است.  این تعداد وام از نظر عددی معادل 5 هزار و 400 میلیارد تومان است. باید توجه کرد که در شرایطی که در چند ماه گذشته وضعیت اقتصادی کشور مقداری آشفته شد ، این مسئله تاثیری بر فعالیت‌های ما نداشته و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمام تعهدات خود را به صورت کامل انجام داده است و در سراسر کشور حتی یک مورد پیدا نمی‌کنید که ما تعهدی داده باشیم و آن را اجرا نکرده باشیم.

    مطالبات معوق، یک درصد است

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به صورته‌های مالی مطلوب این بانک، تاکید کرد: مطالبات معوق ما نیز همان یک درصد پارسال حفظ شده و افزایش نداشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو