عصر بازار

بنیاد شهید قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا کرد

عصر اعتبار- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معرفی معاونان خود در بخش «تعاون و امور اجتماعی و حقوقی و امور مجلس»،قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا کرد.

بنیاد شهید قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در نشست شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: با ابلاغ این قانون و همچنین با توجه به پایان دوران مأموریت یکی از معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز شاهد خداحافظی جمعی از مسئولان بنیاد و معارفه جایگزین این افراد هستیم که از زحمات تک‌تک این افراد کمال تشکر و قدردانی را داریم.
    وی همچنین در ایام ماه محرم بیان اینکه امام حسین (ع) در راه زنده نگه داشتن اسلام، قیام عاشورا را برپا کرد، گفت: عامل بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی نیز حضرت زینب (س) و اهل بیت امام حسین (ع) بودند که با تلاش‌های خود در آن فضای خفقان، راه امام حسین (ع) را زنده نگه داشتند و واقعیت عاشورا را به مردم عرضه کردند.
    وی افزود: اسلام در طول 1400 سال گذشته همواره با دشمنی‌های بسیار زیادی رو به رو بوده است و با وجود فداکاری‌های زیادی امروز به دست ما رسیده است ،دشمنان، امروز نیز مانند همیشه مشغول فتنه علیه اسلام و انقلاب اسلامی هستند که آخرین نمونه آن را دیروز در سالروز شروع دفاع مقدس شاهد بودیم که طی آن حادثه وحشیانه تروریستی جمعی از هموطنانمان به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز مجروح شدند.
    معاون رئیس جمهور با اشاره به سفر خود به استان خوزستان گفت: این سفر به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیئت دولت انجام می‌شود تا ضمن حضور در مراسم تشییع شهدای این حادثه، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی دیدار و گفت‌وگو کنیم.
    سعید عندلیبی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت پرداخت.
    با اتمام دوران مأموریت عندلیبی در بنیاد شهید، مهدی ایزدی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد و محمود پاکدل نیز جایگزین وی در پست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شد.
    همچنین با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و استعفای حسین تقی پور، حجت الله امانی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد.
    همچنین محبوب شهبازی به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی به عنوان مدیرعامل شرکت متُد معرفی شدند و عبدالله کریمی حارث آبادی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور آزادگان نیز با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران جدا شد.
    پیش از این نیز سید سهراب تاجگردون، مدیرکل سابق امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو