عصر بازار

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خبر داد:

مخالفت قطعی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره تصویب یکی از لوایح "FATF"

عصر اعتبار- رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون با لاریجانی را تشریح و اعلام کرد که نظر این نمایندگان مخالفت قطعی با تصویب CFT (یکی از لوایح مربوط به FATF) است.

مخالفت قطعی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره تصویب یکی از لوایح "FATF"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه ظهر امروز (دوشنبه 2مهر) هیئت رئیسه این فراکسیون با علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: شنبه (31 شهریور) جلسه‌ای با حضور وزرای خارجه، اقتصاد، اطلاعات و همچنین رئیس کل بانک مرکزی و روسای فراکسیون‌های سیاسی درباره «FATF» در دفتر آقای لاریجانی تشکیل شده بود.

    وی افزود: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد بودند با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری در این باره چندان صلاح نیست در رابطه با «FATF» بحث و یا جلسه خاصی داشته باشیم اما قرار شد به صورت جداگانه جلسه‌ای را با آقای لاریجانی داشته باشیم تا ببینیم نظر رئیس مجلس در این باره چیست؟

    رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه این جلسه ظهر امروز برگزار و به مدت 2ساعت به طور انجامید، ادامه داد: در ابتدای جلسه آقای لاریجانی، هیئت رئیسه فراکسیون را در جریان مطالب جلسه روز شنبه خود با مسئولان ذیربط و نظرات وزیر امور خارجه قرار داد و همچنین مباحثی درباره جایگاه حقوقی «FATF» و اینکه نحوه مواجه شدن ما با اینگونه کنوانسیون‌ها چگونه باید باشد را مطرح کرد.

    حاجی‌بابایی با بیان اینکه پس از اظهارات رئیس مجلس، هیئت رئیسه فراکسیون  نظرات و استدلال‌های خود را در این باره عنوان کردند، اضافه کرد: با توجه به اینکه در جلسه امروز نکته جدیدی مطرح نشد اعضای هیئت‌رییسه فراکسیون به این جمع‌بندی رسیدند که همچنان بر نظر پیشین خود باقی مانده و مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند.

    وی تصریح کرد: همچنین قرار شد مسائل جدیدی که در این باره مطرح می‌شود در فراکسیون بررسی و ارزیابی شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی