عصر بازار

تعداد بیت کوین‌های موجود در دست اشخاص به ۴.۸ میلیون واحد رسید

عصر اعتبار- تعداد بیت کوین های موجود در دست کاربران شخصی فعال با رسیدن به ۴.۸ میلیون واحد به یک رکورد نزدیک شد.

تعداد بیت کوین‌های موجود در دست اشخاص به ۴.۸ میلیون واحد رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، تازه ترین داده های منتشر شده از سوی شرکت «چین آلیسیس» نشان می دهد که تا پایان سی و یکم ماه گذشته میلادی یعنی اوت افزایش تعداد بیت کوین هایی که توسط کاربران شخصی فعال نگهداری می شود در حال رسیدن به یک رکورد است. این آمار متفاوت از شرکت ها و سرمایه گذارانی است که با هدف بلند مدت به نگهداری بیت کوین می پردازند.

    این شرکت تحلیلی موفق به شناسایی 4.8 میلیون واحد بیت کوین یا تقریبا 32 درصد از عرضه این ارز رمزنگار در کیف های پول الکترونیک شخصی قرار دارد. این در حالی است که این رقم به نسبت پایان سال 2017 میلادی که بالاترین رقم برای بیت کوین هایی که در اختیار کاربران شخصی فعال با عدد 3.8 میلیون واحد بوده و 26 درصد از عرضه این پول دیجیتالی را تشکیل می داد از رشد قابل توجهی برخوردار شده است. 

    البته پیش از این هم در ماه جولای تعداد بیت کوین های موجود در دست کاربران شخصی فعال به 4.95 میلیون واحد رسید که 33 درصد از عرضه مجموع این ارز رمزنگار در گردش را شامل می شد. کوین دسک اعلام کرد افراد زیادی وجود دارد که در حال نگهداری ارز رمزنگار بطور شخصی هستند.

    همچنین راه حال های فنی با هدف ارتقاء بیت کوین می تواند گزینه های پردازش پرداخت سریع تر را برای تجار و تامین کنندگان خدمات ایجاد کند تا کاربران تصمیم به انجام تراکنش با بیت کوین یا پول نقد در دوره بعدی رونق بازار بگیرند. در حال حاضر بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری غیر فعال توسط اشخاص یا شرکت ها نگهداری می شود و 6.3 میلیون واحد بیت کوین در طول یکسال هیچ فعالیتی نداشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی