عصر بازار

در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام؛

صورت‌های مالی بیمه آرمان تایید و تصویب شد

عصر اعتبار- صورت های مالی سال ۱۳۹۶ در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه آرمان (نوبت دوم) این شرکت با اکثریت آراء تایید و تصویب شد.

صورت‌های مالی بیمه آرمان تایید و تصویب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که به ریاست حسن رضا دلیری و با حضور 74.63 درصد صاحبان سهام برگزار شد، علیرضا بیانیان مدیرعامل گزارش هیات مدیره از عملکرد سال مالی منتهی به 1396 را ارائه کرد.

    بر اساس این گزارش، بیمه آرمان در سال 96 بیش از سه هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با سال قبل از آن 35 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع خسارت پرداختی این شرکت در سال 96 بیش از دو هزار و 154 میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل از آن، 43 درصد رشد داشته که وقوع دو مورد خسارت زلزله استان های کرمانشاه و خراسان شمالی علت این افزایش عنوان شده است. 

    نسبت خسارت سال 96 نیز معادل 72 درصد است  که در مقایسه با سال قبل از آن چهار واحد رشد داشته است. مدیر عامل بیمه آرمان همچنین در این گزارش، استقرار نظام جامع مالی و فنی با رعایت اصول حرفه ای، ایجاد پرتفوی بهینه و اصلاح ترکیب پرتفوی، تعیین تکلیف و پرداخت بخش عمده ای از تعهدات معوق زیاندیدگان رشته ثالث و درمان و بدهی های مالیاتی شرکت و عوارض قانونی را از اهم اقدامات و فعالیت های این شرکت در سال 96 برشمرد.

    انتخاب موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی 1397 و تعیین روزنامه ­های دنیای اقتصاد و ابرار برای درج آگهی­ های این شرکت از دیگر مصوبات مجمع عمومی بیمه آرمان بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی