عصر بازار

معاون استاندار یزد مطرح کرد؛

سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به شرایط ویژه کشور در حال حاضر، خاطرنشان کرد: ضروری است در این شرایط مشمولان واجد بهره‌مندی از امهال تسهیلات کشاورزی از افراد سودجو متمایز شوند و کسانی‌که می‌خواهند به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی سودجویی کنند و به اقتصاد کشور ‌آسیب وارد کنند شناسایی و با آنها برخورد قانونی انجام شود.

سودجویی به اسم دریافت تسهیلات کشاورزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی زینی‌وند در نشست هماهنگی نحوه اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده که با حضور مدیران عامل و نمایندگان بانک‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت بانک‌های استان، حمایت از بخش کشاورزی است.

    وی افزود: متاسفانه کمبود بارندگی و خشکسالی‌های پی در پی در استان یزد، تاثیر بسزایی بر تولید محصولات کشاورزی داشته است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت:‌ لازم است بانک‌های استان درخصوص اجرای مصوبه هیئت وزیران در رابطه با بخشودگی سود و امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده وحدت رویه داشته باشند و در این رابطه به یک شیوه عمل شود.

    زینی وند خواستار شد: اداره کل مدیریت بحران استانداری میزان خسارت شهرستان‌های استان یزد در بخش کشاورزی براثر خشکسالی های اخیر را به صورت دقیق به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گزارش دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی