عصر بازار

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان معرفی شد

عصر اعتبار- آیین معرفی مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با حضور معاون حقوقی و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، امروز در آیین معرفی مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: خدمت به مردم از اصول مهم در این سازمان است که در حد زبان و تابلو و حرف باقی‌مانده و همین نارضایتی ایجاد کرده است.

    قائم موهبتی افزود: هدف و ثمره قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و دوران دفاع مقدس، صیانت از ارزش‌های دینی و رکن مهم ارزش‌های دینی خدمت به مردم در مقام عمل است نه بیان و اگر قرار باشد عمل نداشته باشیم درود بر کسی که شعار خدمت را هم بر زبان نیاورد که نمک بر زخم پاشیدن است.

    وی بیان کرد: تدبیر نادرست، اجرای نادرست، پیگیری نادرست و نداشتن حسن خلق در تأمین اجتماعی جایز نیست درحالی‌که مردم ما محتاج خدمت درست هستند و نباید کار آن‌ها به تأخیر افتاده شود.

    ماهیانه هفت هزار میلیارد پول به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود

    معاون امور حقوقی و مجلس سازمان تأمین اجتماعی هم با بیان اینکه این سازمان به دور از نگاه‌های سیاسی، حزبی، قومی و قبیله‌ای برای انجام وظیفه کاملاً حرفه‌ای و تخصصی خود گام برمی‌دارد، گفت: بیش از نیمی از مردم ایران شامل 42 میلیون نفر عضو این سازمانند و هرماه بیش از 7 هزار میلیارد تومان پول پرداخت می‌کنیم.

    عبدالرحمن تاج‌الدین افزود: امروز شرمنده جامعه کارگری و مستری بگیر تأمین اجتماعی هستیم که نتوانسته‌ایم مطابقشان و منزلت آن‌ها ادای وظیفه کنیم و باید نسبت به افزایش مطابق تورم اقدام تا بتوانیم بخشی از فاصله ایجادشده را جبران کنیم.

    وی مطرح کرد: افتخار می‌کنیم که برای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی به جامعه گام برداشته‌ایم هرچند مقدار درآمد در استان به نسبت هزینه‌های پرداختی منفی است.

    بدقولی تأمین اجتماعی در ساخت هتل هما پذیرفتنی نیست

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان هم با بیان اینکه پیکان تیر رزمندگان در دوران دفاع مقدس، مرزهای ایران را برای همیشه تاریخ شکافت، گفت: ملت ما، هزاران هزار آرش کمانگیر را تقدیم انقلاب اسلامی کرد تا فرهنگ و شرافت ایرانی حفظ شود.

    رضا قیاسی با گلایه از سازمان تأمین اجتماعی هم تصریح کرد: کلنگ هتل هما بر زمین زده شده و قول آن به مردم داده شد، اما باوجود قول‌های مکرر مدیران این سازمان هنوز اقدامی نشده در‌حالی‌که استان همدان به گسترش زیرساخت‌های گردشگری نیاز دارد.

    44 هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در همدان وجود دارد

    مدیرکل پیشین تأمین اجتماعی استان همدان هم گفت: تأمین اجتماعی استان دارای یک اداره کل، 13 شعبه ثابت، 11 شعبه اقماری و سه کارگزاری است و مجوز دو کارگزاری هم صادرشده است.

    محمد عسگری با اشاره به وجود387 کارمند رسمی در تأمین اجتماعی استان افزود: 240 هزار بیمه‌شده اصلی و 44 هزار پرونده مستمری‌بگیر در استان وجود دارد.

    وی اعلام کرد: 744 هزار نفر از جمعیت استان معادل 48 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و 22 هزار و 600 کارگاه فعال و 16 هزار و 950 کارگاه نیمه فعال هم در استان وجود دارد.

    عسگری مطرح کرد: شعبه سه همدان و شعبه اقماری فامنین هم امسال افتتاح‌شده و از 11 شعبه استان در سال گذشته، شعبه بهار و لالجین مقام نخست و دوم کشوری را کسب کرده‌اند.

    مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان همدان هم گفت: تأمین معاش و حمایت از افراد جامعه در دوران بیماری و از کارافتادگی و سالمندی و بازنشستگی از اصول سازمان تأمین اجتماعی است.

    اسمعیل نبوی افزود: خدمت در استان تاریخی همدان با بیش از یک‌میلیون جمعیت شهری و 750 هزار نفر جمعیت زیر پوشش تأمین اجتماعی را برای خود افتخار می‌دانم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی