عصر بازار

کلیات طرح تفکیک وزارخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه موضوع طرح تفکیک وزارخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، خبر داد: کلیات این طرح توسط اعضای کمیسیون رای آورد.

کلیات طرح تفکیک وزارخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، روح الله بابایی صالح در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دو موضوع را دستور کار کمیسیون داشتیم، یکی موضوع طرح تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که با حضور اعضای کمیسیون، معاون رییس جمهور، رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشوری و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن توسط اعضای کمیسیون رای آورد و به تصویب رسید.

    وی افزود: همچنین معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی در کمیسیون گزارشی را از عملکرد، نظارت‌ها و همچنین گزارشی را از مصوبات به تصویب رسیده در کمیسیون اجتماعی  ارائه کرد، در این خصوص آماری را به اعضای کمیسیون ارائه کردند، همچنین مواردی را در خصوص وظایف نظارتی نمایندگان توضیح دادند.

    تصویب جزئیات لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان در کمیسیون حقوقی مجلس

    نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه امروز در جلسه کمیسیون حقوقی کارگروه تخصصی نظرش را در خصوص جزئیات لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان ارائه کرد، اظهار کرد: پس از بررسی‌ها جزئیات این طرح در کمیسیون به تصویب رسید.

    یحیی کمالی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، پیشتر کلیات این طرح رای آورده بود، به تصویب رسیده و جزئیات آن نیز برای بررسی تخصصی به کارگروه ارجاع شده بود.

    وی افزود: امروز نیز کارگروه تخصصی نظرش را در کمیسیون ارائه کرد، بررسی این موضوع با حضور رییس سازمان محیط زیست، رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع، کارشناسانی از نیروی انتظامی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی انجام شد و در نهایت جزئیات این طرح هم تایید و تصویب شد و برای ارائه به صحن مجلس آماده شد.

    اخبار جلسات امروز کمیسیونهای تخصصی در این خبر تکمیل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو