عصر بازار

عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس مطرح کرد:

۴۵ درصد بودجه کشور محقق شد

عصر اعتبار- عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از تخصیص ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

۴۵ درصد بودجه کشور محقق شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی با اشاره به اینکه نشست فراکسیون تولید و اشتغال در محل سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد، گفت: در این نشست که به میزبانی محمدباقر نوبخت برگزار شد، مباحث تولید و اشتغال در سال 97 مورد بررسی قرار گرفت و اعضای فراکسیون موانع و بروکراسی مازاد را به اطلاع رئیس سازمان برنامه و بودجه رساندند.

    عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ادامه داد: نمایندگان به مشکلات بانکی و تأثیر وضعیت حوزه ارز و نوسانات آن بر تولید و اشتغال نیز تأکید کردند.

    نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نوبخت از وضعیت بودجه کشور گزارشی ارائه کرد که بر اساس آن 45 درصد بودجه کشور محقق شده است.

    وی گفت: از تسهیلاتی که باید در اختیار اشتغال پایدار قرار می‌گرفت از منابع صندوق توسعه ملی و بانک‌ها 6 هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص یافت که برای 5 هزار میلیارد تومان آن قرارداد منعقد و 3 هزار و 800 میلیارد تومان پرداخت شده است.

    عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال عنوان کرد: مرحله دوم پرداخت تسهیلات 1.5 میلیارد دلاری اشتغال پایدار روستایی در سامانه پیگیری می‌شود و نیاز نیست برای آن آغازی اتفاق بیفتد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی