عصر بازار

به نخستین گروه خانواده‌ها پرداخت شد؛

پرداختِ بیمه به خانواده جانباختگان سانچی

عصر اعتبار- غرامت بیمه بین المللی­ جانباختگان سانچی، امروز به نخستین گروه از خانواده آنان به صورت ارزی پرداخت شد.

پرداختِ بیمه به خانواده جانباختگان سانچی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ ​­­در راستای اقدامات انجام شده به منظور پرداخت غرامت بیمه P&I­­ ( خطرات دریایی تحت پوشش بیمه ) جانباختگان سانچی که از اواسط شهریور ماه گذشته با دریافت مدارک مربوطه از خانواده آنان ­آغاز شده بود نخستین گروه از خانواده جانباختگان ­­سانچی امروز سه شنبه (3 مهرماه 97) مبالغ مربوط به این غرامت را دریافت کردند.

    غرامت بیمه P&I براساس تصریح قوانین داخلی و مقررات مربوط به پرداخت خسارت بیمه های بین‎المللی، به آن دسته از خانواده­ جانباختگان سانچی که انحصار وراثت را انجام داده اند پرداخت می‎شود که از امروز پرداخت وجوه مربوطه به نخستین گروه از این خانواده‎ها آغاز شد. مابقی خانواده‎های جانباختگان کشتی سانچی نیز که فرایندهای قانونی را طی و مدارک مربوطه ­را ارائه کرده اند، در ­روزهای آینده مبلغ غرامت بیمه P&I را دریافت خواهند کرد.

    سهم غرامت بیمه P&I مستقیما توسط شرکت ملی نفتکش ایران و طبق قرارداد پیمان جمعی فی‎مابین این شرکت و انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران به خانواده جانباختگان­ سانچی پرداخت می شود. مبلغ غرامت به صورت ارزی و براساس واحد پولی مورد پذیرش در قرارداد پیمان جمعی پرداخت خواهد شد و همه­ ­پرسنل کشتی، فارغ از سمت و سابقه شغلی و ملیت، مبلغ خسارت را به طور کامل دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی