عصر بازار

رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه کشور اعلام کرد:

مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود

عصر اعتبار- رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و تا پایان مهرماه کل طلب آنان پرداخت می شود.

مطالبات گندم کاران تا پایان مهر پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا،‌ روابط‌ عمومی‌ و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، «محمدباقر نوبخت»‌ افزود: مبلغ 10 هزار و 345 میلیارد تومان تا تاریخ چهارم مهر ماه به گندم کاران پرداخت شده است.
    وی ادامه داد: پرداخت طلب گندم کاران از دغدغه های جدی دولت است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر باقی‌مانده پول کشاورزان نیز پرداخت شود.
    رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: کل مبلغ هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار مورد تعهد این سازمان مندرج در مصوبه هیات وزیران به طور کامل پرداخت شده است.
    نوبخت با بیان این که از سه هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل هدفمندی یارانه‌ها تاکنون دو هزار میلیارد تومان پرداخت شده است،‌ افزود: همچنین کل اعتبار تخصیص یافته از محل هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ دو هزار و 200 میلیارد تومان متعلق به ماه‌های اردیبهشت، ‌خرداد و تیرماه است.
    وی تصریح کرد: پیگیری برای ابلاغ هزار و 100 میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی مطابق مصوبه دولت در حال انجام است.
    رییس ‌سازمان‌ برنامه و بودجه، کل مبلغ باقی‌مانده از مطالبات کشاورزان را دو هزار و 200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌ شود امسال اندکی کمتر از 10 میلیون تن خرید گندم انجام شود که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی