عصر بازار

در صورت به بن بست کشاندن مذاکرات؛

انگلیس راهی به جز خروج از اتحادیه اروپا ندارد

عصر اعتبار- وزیر برگزیت انگلیس، گفت: شاید اروپا راهی برای انگلیس به جز خروج از اتحادیه بدون توافق نگذارد.

انگلیس راهی به جز خروج از اتحادیه اروپا ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، دومینیک راب، وزیر برگزیت انگلیس، گفت: اگر اروپا تلاش کند که گزینه‌های پیش‌روی انگلیس برای توافق در راستای خروج از اتحادیه را ببندد راهی به جز خروج بدون توافق نخواهیم داشت.

    وی در سخنرانی پیش‌روی خود برای اعضای حزب حاکم در انگلیس، تأکید خواهد کرد که هر گونه تلاش اتحادیه اروپا برای به بن‌بست کشیدن مذاکرات با واکنش انگلیس در خروج از اتحادیه بدون توافق مواجه خواهد شد.

    وی می‌گوید که انگلیس در نحوه خروج از اتحادیه اروپا هیچ محدودیتی نخواهد داشت. قرار است پس از سخنرانی راب، فیلیپ هاموند وزیر خزانه‌داری انگلیس نیز درباره نحوه افزایش حقوق در انگلیس پس از برگزیت صحبت کند.

    راب همواره یکی از حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست و می‌گوید که ما در حقیقت و در عمل در حال خروج از اتحادیه اروپا هستیم و این مسأله شعار نیست.

    وی می‌گوید اگر اتحادیه اروپا تلاش کند تا ما را از پشت‌سر و از طریق توافق حوزه اقتصادی اروپا (EEA) و اتحادیه گمرکی به بن‌بست بکشاند و یا اینکه تمامیت ما از طرف اتحادیه اروپا تهدید شود آن وقت ما چاره‌ای جز خروج از اتحادیه اروپا به جز توافق نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی