عصر بازار

همکاری بیمه ایران و بانک رسالت؛

بررسی طرح‌های بیمه احسان و لیزینگ حق بیمه برای شبکه فروش

عصر اعتبار- بیمه ایران و بانک قرض الحسنه رسالت برای اجرای طرح های مختلف بیمه ای از جمله ایجاد سازمان مدیریت ریسک و ایجاد بیمه نامه های الکترونیک، طرح بیمه احسان و لیزینگ حق بیمه برای شبکه فروش را بررسی کردند.

بررسی طرح‌های بیمه احسان و لیزینگ حق بیمه برای شبکه فروش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در ساختمان مرکزی بیمه ایران، ضمن ابراز خرسندی از برقراری ارتباط نزدیک 2 طرف در جهت نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه و تعاون و کارآفرینی، همکاری با بیمه ایران را نقطه عطفی در تعمیق و توسعه بانکداری اسلامی و خدمت به اقشار ضعیف جامعه دانست.

    سیدمحمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز ضمن استقبال از آغاز حرکتی نوین در راستای تحقق فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی، آمادگی بیمه ایران را برای انعقاد تفاهم نامه همکاری اعلام کرد.

    محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران نیز ضمن برشمردن زمینه‌های همکاری در رشته های مختلف بیمه ای، بسترسازی برای ایجاد سازمان مدیریت ریسک و ایجاد بیمه نامه ها و خدمات مشترک از جمله بیمه های الکترونیکی، طرح بیمه احسان و لیزینگ حق بیمه برای شبکه فروش را در قالب یک تفاهم نامه تخصصی زمینه‌ساز رضایتمندی و برقراری الگوی مشتری مداری برای مشتریان طرفین دانست.

    در این جلسه که رسول آریانپور معاون حقوقی و امور شعب، مجید رحمتی مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل و محمدحسن اناری مدیرکل بیمه های اشخاص، بهروز اسدنژاد مدیرکل آموزش و پژوهش بیمه ایران و مدیران عالی بانک رسالت حضور داشتند،   مقرر شد کارگروه تخصصی نسبت به تنظیم مفاد تفاهم نامه همکاری اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی