عصر بازار

از سوی شورای سیاستگذاری ‌ITE ۲۰۱۸ صورت گرفت:

رئیس هیات‌مدیره سداد دبیر علمی نشست اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها شد

عصر اعتبار- شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، دکتر فرامرز خالقی رئیس هیات‌مدیره پرداخت الکترونیک سداد را به عنوان دبیر علمی نشست اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها برگزید.

رئیس هیات‌مدیره سداد دبیر علمی نشست اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این نشست از جمله برنامه‌های جانبی ITE 2018 است که روز چهارشنبه 23 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

    خالقی از فعالان با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و صنعت پرداخت محسوب می‌شود که سال‌ها تجربه فعالیت در این حوزه را در کارنامه خود دارد. شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، بر همین مبنا وی را به عنوان دبیر علمی نشست اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها انتخاب کرده است.

    شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، امروزه در محور زندگی شخصی و اجتماعی افراد قرار دارند. در رقابت شدیدی که میان انواع پیام‌رسان‌‌ها وجود دارد، برخی از آنها برای ماندگاری و جذب کاربران بیشتر، به اپ‌های پرداختی مجهز شده‌اند.

    می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نه چندان دور این اتفاق برای همه پیام‌رسان‌‌های مطرح در دنیا رخ دهد. در نشست «اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها» به ضرورت‌هایی که چنین اقدامی را ایجاب کرده است، پرداخته می‌شود.

    محورهای این نشست عبارتند از «چشم‌انداز مجهز شدن پیام‌رسان‌ها به روش‌های پرداختی در ایران و جهان»، «بررسی تجربه‌های خارجی و داخلی و مقایسه تطبیقی آنها»، «بحث امنیت از منظر نظام‌های پرداخت» و «پیام‌رسان‌ها؛ رقیب یا همراه صنعت پرداخت».

    چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا، بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی