عصر بازار

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی هفته آینده برگزار می شود

عصر اعتبار- عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید با معرفی وزرای پیشنهادی برای وزارت اقتصاد و کار جلسه رای اعتماد آنها هفته آینده برگزار می شود.

جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی هفته آینده برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، هادی قوامی با اشاره به اتمام مهلت دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی برای دو وزارت اقتصاد و تعاون، اظهار داشت: دولت بهتر است وزرای کار آمد، جوان و مسلط به حوزه های مرتبط را انتخاب کند.

    نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: انتظار می رود در انتخاب وزرای نگاه سیاسی لحاظ نشود و از آنجایی که در جنگ اقتصادی قرار داریم افرادی که توانمندی های اقتصادی دارند را معرفی کند تا به موفقیت های بهتری دستیابند.

    نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این هفته، مهلت قانون دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی به اتمام می رسد و دولت برای معرفی وزرا از مجلس وقت خواسته است.

    این نماینده مجلس بیان داشت: اگر دولت این هفته وزرای مدنظر خود را به مجلس معرفی کند، هفته آینده جلسات رای اعتماد به آنها در صحن علنی برگزار می شود و هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه به تعلیق می افتد.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگانمجلس 17 مرداد ماه سال جاری علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را استیضاح کردند و رای اعتماد خود را از او برداشتند، همچنین مسعود کرباسیان پس از یکسال مدیریت در وزارت اقتصاد 4 شهریور ماه با رای نمایندگان از قطار دولت پیاده شد./

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی