عصر بازار

شعله نوری سرپرست مدیریت اتکائی بیمه ایران شد

عصر اعتبار- «شعله نوری فراهانی» با حکم محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران به عنوان سرپرست مدیریت اتکایی این شرکت منصوب شد.

شعله نوری سرپرست مدیریت اتکائی بیمه ایران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شعله نوری از متخصصان حوزه اتکائی صنعت بیمه است که سابقه ای طولانی در امور اتکائی بیمه ایران دارد و آخرین مسئولیت وی معاون مدیر اتکائی بیمه ایران بوده است.

    پیش از این غلامعلی جهانگیری مدیرکل بیمه های اتکائی بیمه ایران بود که به سرپرستی معاونت اتکائی بیمه مرکزی منصوب شد. در حکم انتصاب پورکیانی برای نوری فراهانی آمده است: به موجب این حکم و با توجه به ابلاغ تشکیلات تفصیلی و در اجرای ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری، نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند شما در بخش عملیاتی اتکایی به عنوان سرپرست مدیریت بیمه هایی اتکایی منصوب می شوید.

    در ادامه این حکم تصریح شده است: شایسته است با امعان نظر ویژه به اهمیت و حساسسیت نقش عملیات اتکایی، به ویژه در بخش واگذاری مناسب ریسک ها به خارج از کشور، علاوه بر استمرار پیگیری های جاری، ظرفیت های جدید و راهکارهای نوین با ملحوظ داشتن اقتضائات را شناسایی و با پویایی و نشاط حرفه ای همه همکاران آن مجموعه منشا خدمات بهینه در حوزه بیمه های اتکایی باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی