عصر بازار

منبع آگاه در بنیاد مسکن خبر داد:

آورده مردمی زیباکلام ۳.۸ میلیارد؛ دایی ۱۱ میلیارد تومان

عصر اعتبار- یک منبع آگاه در بنیاد مسکن گفت: علی دایی و زیباکلام، در خصوص نحوه هزینه‌کرد آورده‌های مردمی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، با بنیاد مسکن هماهنگی کامل دارند.

آورده مردمی زیباکلام ۳.۸ میلیارد؛ دایی ۱۱ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد که پلیس آگاهی، صادق زیباکلام و علی دایی به عنوان دو فردی که بیشترین مبالغ را از مردم بابت بازسازی مناطق زلزله استان کرمانشاه در آبان ماه سال گذشته جمع آوری کرده اند، احضار و بابت نحوه هزینه کرد این مبالغ از آنها سؤالاتی کرده است.

    یک منبع آگاه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که نخواست نامش فاش شود، در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره مسائلی که برای برخی سلبریتی هایی که اقدام به جمع آوری منابع مالی برای بازسازی مناطق زلزله زده سال گذشته استان کرمانشاه از سوی دستگاه های انتظامی و قضایی پیش آمده، اظهار داشت: برخی از کسانی که اقدام به جمع آوری پول از مردم کردند مانند صادق زیباکلام آمدند و با بنیاد مسکن تفاهم نامه امضا کردند.

    وی ادامه داد: زیباکلام کار خوبی کرد و در بحث ساخت و ساز مسکن که متولی ندارد، وارد نشده است. بلکه در مباحث زیربنایی روستاها مانند تصفیه فاضلاب، انرژی خورشیدی، آبیاری قطره ای و امثال اینها وارد شده است. تا به جال کارهایی هم کرده و منتظر است تا وارد این فعالیت ها شود. طرح او هم آماده است. نحوه هزینه کرد هم کاملا مشخص است.

    این منبع آگاه تأکید کرد: علی دایی هم با ما هماهنگ است و بازسازی دو روستا را در اختیار گرفته است. برای اینکه مستقیم برای مردم نسازد، قرار شده با پول مردم کار کند و به جای پولی که مردم به عنوان آورده خودشان برای بازسازی پرداخت کرده اند، آقای دایی به همان میزان پرداخت خواهد کرد.

    وی یادآور شد: خانم نرگس کلباسی هم در حال انجام کارهایی از این دست است. اینها کاملا با ما هماهنگ هستند و می دانیم دارن چه کاری انجام می دهند.

    این مقام مسئول در بنیاد مسکن تصریح کرد: به جز این افراد سلبریتی دیگری نداشتیم که اقدام به کارهای مشابه کند. من شنیده ام که یکی از افراد مشهور در حال احداث خانه فرهنگ در داخل شهر است. ولی اصلی ترین اقدامات مربوط به این سه نفر است که در هماهنگی کامل با بنیاد مسکن قرار دارند و کارهایشان کنترل شده است.

    وی در پاسخ به این پرسش که مبالغی که این افراد از مردم برای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه جمع آوری کرده اند، گفت: در خصوص منابعی که در اختیار خانم کلباسی است، اطلاعی ندارم ولی علی دایی حدود 11 میلیارد تومان پول جمع کرد. زیباکلام هم 3 میلیارد و 800 میلیون تومان جمع کرد که گفت 800 میلیون تومان را برای دوجداره کردن در و پنجره منازل جدید مردم تخصیص می دهم. 3 میلیارد تومان مابقی را هم برای راه اندازی سیستم فاضلاب و انرژی خورشیدی و آبیاری قطره ای کنار گذاشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو