عصر بازار

سکه و طلا چند؟

عصر اعتبار- رییس اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایشی قیمت سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد: پس از کاهش قیمت‌ها در هفته گذشته و هفته جاری، برای دومین روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

سکه و طلا چند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدولی در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار کرد: پس از فضای حاشیه‌ به وجود آمده در بازار سکه و طلا مجددا شاهد هجوم مردم جهت خرید طلاهای خام در بازار هستیم و در حالی که هر اونس در بازار جهانی کاهش قیمت داشته است، قیمت طلا و سکه در ایران روند رو به رشدی را طی می‌کند.

    وی ادامه داد: در بازار سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 310 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و 251 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 520 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 251 هزار تومان قیمت دارد.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: سکه یک گرمی نیز امروز با قیمتی معادل 680 هزار تومان دادوستد می‌شود و به ترتیب یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 839 هزار تومان و یک گرم طای 18 عیار 424 هزار تومان قیمت دارد.

    محمدولی در ادامه با اشاره به این‌که چشم‌انداز بازار سکه و طلا با ادامه چنین روندی مناسب نیست، گفت: باید ثبات بازار سکه و طلا بازگردد و التهابات به وجود آمده کاسته شود. این مساله نیازمند توجهی جدی به اقتصاد کلان کشور است و باید فضای به وجود آمده مدیریت شود.

    به گزارش ایسنا، روز گذشته قیم سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 150 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون تومان، ربع سکه یک میلیون و 110 هزار تومان، سکه یک گرمی 670 هزار تومان، یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 767 هزار تومان و یک گرم طلای 18 عیار 408 هزار تومان قیمت داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی