عصر بازار

تندیس زرین چهره های ماندگار افتخاری دیگر برای بانک حکمت ایرانیان

عصر اعتبار- بانک حکمت ایرانیان موفق به دریافت تندیس زرین چهره های ماندگار در صنعت، معدن و تجارت شد.

تندیس زرین چهره های ماندگار افتخاری دیگر برای بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در این مراسم که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد از مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به عنوان چهره ماندگار در صنعت، معدن و تجارت تقدیر شد.

    در ابتدای این مراسم طاها سلامی استاد دانشگاه و مشاور اقتصادی رئیس جمهور در سخنانی به نکات مهم در خصوص اصول مدیریت و نحوه ارتباط با مشتری پرداخت و افزود ارتباطات هنر شراکت است و یک مدیر خوب باید شنونده خوب و گوینده حرفه ای باشد. همچنین در ادامه شاه حسینی، استاد دانشگاه و کارآفرین نمونه و نیز مختاری، سفیر سازمان ملل در شمال شرق کشور طی سخنانی به اهمیت کارآفرینی و استفاده از سرمایه ملی پرداختند و ویژگی های یک تجارت سالم را برشمردند.

    همچنین در این مراسم که آقایان بی نظیر، معاون امور بانکی، چهارلنگی، معاون فناوری، ظریف نیا، مدیر روابط عمومی و خسروی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت حضور داشتند. بانک حکمت ایرانیان علاوه بر دریافت تندیس چهره ماندگار در صنعت، معدن و تجارت موفق به دریافت گواهینامه عالی مدیریت در تراز جهانی VIP ، گواهینامه عالی کارآفرینی از سازمان کار کشورهای اسلامی، گواهینامه برند ملی از کنفدراسیون برند ایران و نیز گواهینامه  ISO مشتری مداری و نیز کارت عضویت انجمن کیفیت و بهره وری ایران، کارت کارآفرینی از مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران گردید.

    شایان ذکر است بی نظیر معاون امور بانکی به نمایندگی از بانک حکمت ایرانیان دریافت کننده جوایز بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی