عصر بازار

عضو فراکسیون امید مجلس مطرح کرد:

ایجاد سیستم بانکی و پولی جدید با اتحادیه اروپا به ایران در زمان تحریم ها کمک می کند

عصر اعتبار- عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید از تجربه قبلی استفاده کرده و ضمانت های لازم را در تفاهم نامه ها و تنظیم بسته جامع بگیرد.

ایجاد سیستم بانکی و پولی جدید با اتحادیه اروپا به ایران در زمان تحریم ها کمک می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علیرضا رحیمی در خصوص ایجاد روابط بانکی جدید بین ایران و اروپا با بیان اینکه  مذاکرات اتحادیه اروپا به بسته اقتصادی ختم می شود که بخشی از آن سیستم بانکی و پولی است افزود: باز کردن مسیر بازرگانی شرکت های بزرگ با ایران از دیگر برنامه های مطرح شده در مذاکرات بوده  که کمک  زیادی به کشورمان در دوران تحریم خواهد کرد.

    عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اروپاییان این ملاحظه را دارند که ضوابطی که آمریکا برای تحریم شرکت های ثالث لحاظ کرده اند را به نحوی رعایت کنند که بتوانند همکاریهایشان را با ایران ادامه  دهند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران باید از تجربه قبلی استفاده کرده و ضمانت های لازم را در تفاهم نامه ها و تنظیم بسته جامع بگیرد.

    رحیمی اظهار کرد: اقتصاد اروپا غالبا متکی بر بخش غیردولتی است لذا محدودیت‌هایی را برای دولت های اروپایی ایجاد کرده است و باید تضمینی برای اجرایی کردن تعهدات خود ضمن امضا تفاهم نامه ها داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی