عصر بازار

تهران در صدر استقبال از بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر

عصر اعتبار- بر اساس آمار ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، بالاترین تعداد ثبت‌نام شدگان بیمه درمان تکمیلی در سال ۹۷ مربوط به دو استان تهران و البرز است.

تهران در صدر استقبال از بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، با توجه به ضرورت فراهم‌سازی زمینه سلامت جامعه فرهنگی و هنری کشور، صندوق اعتباری هنر با ایجاد پوشش‌های درمان تکمیلی برای اعضاء در سراسر کشور تلاش کرده امکان خوبی برای تأمین بخش مهمی از هزینه‌های مازاد بر تعرفه‌های بیمه تأمین اجتماعی بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل ایجاد کند.

    براساس آمارهای موجود از کل متقاضیان بیمه درمان تکمیلی سال 97، استان تهران با سهم بیش از 60 درصد از جمعیت کل، بالاترین سهم را از میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

    استان‌های البرز، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی و قم پس از استان تهران قرار دارند.

    کمترین آمار ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی به ترتیب مربوط به استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان‌وبلوچستان است.

    از ابتدای قرارداد سال‌جاری بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه سرمد تاکنون به بیش از 4 هزار و 100 پرونده ثبت شده در سامانه بیمانو رسیدگی و طی 61 مرحله خسارت مستقیم به بیمه‌شدگان سراسر کشور پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی