عصر بازار

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد:

هیچ معطلی و تاخیری در ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد

عصر اعتبار- رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه معطلی، تاخیر و مشکلی در فرایند ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد، گفت: به متقاضیان توصیه می کنیم که برای دریافت روادید، فقط از این مرجع اقدام کنند.

هیچ معطلی و تاخیری در ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، حمید محمدی از فعالیت شبانه روزی حدود 2500 دفتر زیارتی خبر داد و افزود: همه میتوانند برای ثبت نام اولیه به سامانه سماح مراجعه کنند که هزینه روادید، بیمه پزشکی در این سامانه پوشش داده می شود.

    وی ادامه داد: با توجه به مساعدت رئیس جمهور محترم، دستور داده شد با پیشنهاد بانک مرکزی هزینه ریالی ارز کاهش یابد و مجموع هزینه زائرین 234 هزار تومان باشد که تقریبا معادل رقم سال گذشته است.

    محمدی افزود: برای ثبت نام نیاز نیست هر کس شخصا ثبت نام کند و یک نفر می تواند به عنوان مسئول یک گروه به عنوان سر گروه ثبت نام کند. کار روان و ساده است و پرداخت نیز حتما به صورت الکترونیکی در سامانه سماح است.

    رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بعد از آن زوار به نزدیک ترین دفتر زیارتی مراجعه می کنند و مدارک را تحویل می دهند. در حال حاضر ویزا و گذرنامه با سرعت خوبی در حال تحویل است و علاوه بر 4 کنسولگری عراق در کرمانشاه، اهواز، تهران و مشهد دفاتر کنسولی دیگر نیز فعال هستند.

    محمدی تصریح کرد: به هیچ وجه معطلی، تاخیر و مشکلی در فرایند ثبت نام سامانه سماح وجود ندارد اما به عزیزان که به حرکت عظیم اربعین علاقه دارند، توصیه می کنیم نسبت به دریافت گذرنامه، ویزا و ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند و به کانال های دیگر مراجعه نکنند که یا هزینه بیشتری متحمل شوند و یا ویزای جعلی دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی