عصر بازار

یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گنبدکاووس محقق شد

عصر اعتبار- فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از یک‌هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گلستان، یک‌هزار میلیارد تومان حدود ۶۰ درصد در گنبدکاووس انجام شده است.

یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گنبدکاووس محقق شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در نشست واحدهای تولیدی با نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس، مدیران کل و مدیران شهرستانی برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان در شهرک صنعتی اظهار داشت: تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در حوزه شهرستان در راستای توسعه و اشتغال انجام دادند و وظیفه ما مدیران حمایت و کمک آنها در حد توان و برابر قانون است.

    وی افزود: مشکلات و مباحث مورد نظر واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفت و از چند واحد تولیدی بازدید شد تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات این حوزه ارائه و پیدا شود.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: هر فصل یک‌بار چنین جلسه‌ای برای تبادل اطلاعات و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی برگزار می شود و مشکلات امروز آنچه که مربوط به حوزه شهرستانی و استانی باشد با تعامل و هماهنگی مدیران مرتبط انجام خواهد شد و آن دسته از مشکلاتی که در حوزه کشوری رفع خواهد شد با همکاری و تعامل نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و رایزنی با سازمان‌های مرتبط برطرف خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: در توافقات انجام شده با نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس، قرار است هفته‌ای یک‌بار، مسائل و مشکلات مردمی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، روستایی، گردشگری و غیره مورد بررسی قرار گرفته و راهکار عملی ارائه شود.

    فراکسیون فرمانداری‌های ویژه کشور در مجلس تشکیل شد

    قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس اظهار داشت: برای حل مشکلات شهرستانی و تفحیض اختیارات لازم در این خصوص با توجه به داشتن فرمانداری ویژه در گنبدکاووس، فراکسیون فرمانداران ویژه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

    وی افزود: بیش از 50 فرمانداری ویژه در سطح کشور وجود دارد که متاسفانه چارت اداری ویژه و خاص دیده نشده و ما تلاش داریم تا تفویض اختیارات قانونی این فرمانداران را اخذ کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو