عصر بازار

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید اشتغالزایی به گلستان اختصاص یافت

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با توجه به عملکرد خوب استان گلستان در جذب اعتبارات اشتغالزایی، وزارت تعاون ۲۰۰ میلیارد ریال سهمیه جدید به استان اختصاص داده که به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جدید اشتغالزایی به گلستان اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سعید مازندرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کارگروه اشتغال استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و پیگیری‌های استاندار، اعتبارات مرحله نخست طرح اشتغالزایی در استان شد.

    وی با بیان اینکه 3 هزار و 700 فرصت شغلی از محل پرداخت این تسهیلات در استان ایجاد می‌شود، افزود: تلاش‌های زیادی برای حداکثر سازی کارآمدی و اثربخشی در برنامه‌های اشتغال، با اعمال رویه جدید و مکانیسم‌های پیش‌بینی شده، صورت گرفت و در نهایت 162 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان جذب شده است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد: با توجه به عملکرد خوب استان گلستان در جذب اعتبارات اشتغالزایی، وزارت تعاون 200 میلیارد ریال سهمیه جدید به استان اختصاص داده که به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

    وی خاطرنشان کرد: با تزریق این منابع مالی و با استفاده از ظرفیت‌ها و بکارگیری توانمندی‌های موجود در روستاها، شاهد رشد و توسعه اقتصاد روستایی در استان خواهیم بود.

    مازندرانی در ادامه با اشاره به تشکیل 7 هزار و 384 پرونده برای متقاضیان تسهیلات روستایی بیان داشت: از مجموع طرح‌هایی که به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارسال شده است، تاکنون 5 هزار و 656 طرح به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

    وی ادامه داد: 2 هزار و 517 طرح به مبلغ 163 میلیارد و 200 میلیون تومان با اشتغالزایی 3 هزار و 732 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

    مازندرانی درباره طرح اشتغال فراگیر و وضعیت اجرای آن در استان گفت: در این بخش تاکنون 90 طرح به مبلغ 487 میلیارد ریال با اشتغالزایی 473 نفر، تسهیلات دریافت کردند. همچنین در طرح مشاغل خانگی نیز به یکهزار و 904 طرح مبلغ 183 میلیارد ریال تسهیلات داده شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی