عصر بازار

۷۵میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هنرمندان پرداخت شد

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر گفت: تاکنون ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه به هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران در سراسر کشور پرداخت شده است.

۷۵میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هنرمندان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، فرزاد طایفه حیدری شنبه شب در حاشیه نشست با هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تسهیلات به مبلغ 50 میلیون ریال برای هنرمندان عادی و 100 میلیون ریال برای هنرمندان در آستانه ازدواج یا تولد فرزند پرداخت شده است.
    معاون توسعه مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر از آمادگی این صندوق برای پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان کشور با مشارکت صندوق کارآفرینی امید خبر داد.
    به گفته وی این تسهیلات برای کارآفرینی در حوزه هنر تا مبلغ 200 میلیون ریال پرداخت می شود.
    طایفه حیدری بیان کرد: تاکنون 27هزار نفر از هنرمندان،نویسندگان و خبرنگاران سراسر کشور و خانواده آنان زیر پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار داده شده اند.
    وی بیان کرد : 60 درصد از هزینه بیمه تکمیلی هنرمندان از سوی صندوق اعتباری هنر تامین می شود. بیمه تکمیلی در سه ردیف برای هنرمندان خدمات رسانی می کنند که در مبلغ های 600 هزار ریال،سه میلیون و 800 هزار ریال تا پنج میلیون و 800 هزار ریال در سال با خدمات متفاوت است.
    طایفه حیدری افزود: صندوق اعتباری هنر از سال 1384 با هدف حمایت از هنرمندان در حوزه های بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، بلاعوض و کارآفرینی ایجاد شده است.
    وی ادامه داد: تاکنون 73 هزار نفر برای عضویت در صندوق اعتباری هنر نام نویسی کرده اند که عضویت 62 هزار هنرمند تائید شده است.
    طایفه حیدری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 331 هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر دارد از هنرمندان خواست تا نسبت به نام نویسی در سامانه صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.
    وی اضافه کرد: عضویت در صندوق اعتباری هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق کمتر برخوردار کشور رایگان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو