عصر بازار

نقشه کلاهبرداری از بیمه برای مرد جوان گران تمام شد!

عصر اعتبار- متوسل شدن مرد جوان به یک روش عجیب برای دریافت غرامت از بیمه به قیمت از دست دادن تمام خانواده اش تمام شد.

نقشه کلاهبرداری از بیمه برای مرد جوان گران تمام شد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نقشه موذیانه مرد جوان برای دریافت غرامت از بیمه به قیمت از دست دادن خانواده اش تمام شد. در تاریخ 19 سپتامبر خودرویی را که " هی" قرض گرفته بود در حالی که به داخل رودخانه زیجیانگ در منطقه "ژینهوآ" چین سقوط کرده بود پیدا شد. پس از این حادثه پلیس موفق نشد جسد این مرد 34 ساله را پیدا کند. سه هفته پس از این ماجرا همسر این مرد با نام " دای" در حالی که دستان دختر 3 ساله و پسر 4 ساله خود را بسته بود با پرتاب آنها در یک دریاچه اقدام به کشتن آنها کرد. این زن سپس خود را نیز به داخل دریاچه پرت کرد و غرق شد. این در حالی بود که او نمی دانست شوهرش برای دریافت غرامت از بیمه نقشه ای شوم را طراحی کرده است.

    این زن پیش از کشتن خود و فرزندانش در یاداشتی که در وی چت قرار داده بود با متهم دانستن خانواده شوهرش در قتل او گفته بود که او نمی تواند به زندگی اش پس از مرگ شوهرش ادامه دهد. خانواده این مرد همیشه او را پسری تنبل، دیوانه و پول دوست می دانستند. در تاریخ 10 اکتبر جسد این زن به همراه دو فرزند دیگرش در یک دریاچه پیدا شد.

    دو روز پس از انتشار خبر کشف اجساد این زن و فرزندانش ، هی خود را به پلیس منطقه ژینهوآ در استان هونان چین معرفی کرد. ویدئویی که از این مرد در حالی که او را در قبرستان و در حال گریه نشان می داد تبدیل به ویدئویی پربازدید در این کشور شد. در این ویدئو هی در حالی که به شدت گریه می کرد بابت مرگ همسر و فرزندانش بسیار متاسف بود و مرگ خانواده اش را ناشی از نقشه شومی می دانست که برای دریافت غرامت از بیمه طراحی کرده بود.

    بنا به گزارش رسانه های محلی چین هی برای پرداختن پولی که بابت هزینه های درمان دختر خردسالش قرض گرفته بود اقدام به طراحی این نقشه کرده بود. بنا به تحقیقات پلیس این مرد مبلغ 100000 یوآن ( 14000 دلار) برای درمان دخترش قرض گرفته بود. دختر او به بیماری صرع مبتلا بود. او اقدام به بیمه عمر خود با ارزش 1 میلیون یوآن( 144000 دلار) کرده بود اما هرگز در این مورد و طراحی نقشه اش برای دریافت غرامت از بیمه با همسرش صحبت نکرده بود.

    گفتنی است؛ این مرد اکنون با اتهام تلاش برای کلاهبرداری از بیمه روبرو است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی