عصر بازار

با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت؛

تاکید وزیر اقتصاد بر عدم ارسال پیام تبریک و گل

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای از مدیران ستادی، بانک ها، بیمه ها، سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه خواست تا از ارسال پیام تبریک و گل برای انتصابش اجتناب کنند.

تاکید وزیر اقتصاد بر عدم ارسال پیام تبریک و گل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، فرهاد دژپسند در راستای تحقق عملی و نهادینه سازی فرهنگ پرهیز از اسراف با صدور اطلاعیه ای از مدیران ستادی، بانک ها، بیمه ها، سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه و همچنین سایر نهادها و همچنین بخش خصوصی خواست از هرگونه درج آگهی، ارسال پیام تبریک و گل به مناسبت انتصاب وی اجتناب کنند.

    وی در این اطلاعیه ضمن تشکر از ابراز لطف و محبت مدیران سطوح مختلف، فعالان بخش خصوصی و غیردولتی و همچنین ضرورت استفاده بهینه از اوقات اداری و منابع در اختیار برای خدمت به مردم و پیگیری امور آنان، تاکید کرده از صرف این منابع برای امور غیر ضرور از جمله هرگونه درج آگهی و ارسال پیام تبریک و گل به مناسبت های مختلف به ویژه انتصاب ایشان خودداری شود.

    دژپسند در این اطلاعیه تصریح کرده در شرایط اقتصادی حاضر که مورد تحریم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، انتظار از مدیران مجموعه وزارت اقتصاد این است که با تلاش مضاعف و در چارچوب قوانین  بالادستی و اجرای دقیق برنامه های پیش رو، بستر جهش و گذار موفقیت آمیز از شرایط مذکور را فراهم کنند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی