عصر بازار

۱۲ مورد تخلف ارزی در آذربایجان غربی کشف شد

عصر اعتبار- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در این استان شناسایی شده اند، گفت: برای ۱۲ مورد از این تعداد پس از بررسی نهایی پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

۱۲ مورد تخلف ارزی در آذربایجان غربی کشف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، جعفرصادق اسکندری افزود: ارزش تقریبی پرونده های کشف شده یکهزار و 860 میلیارد ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
    وی ادامه داد: اجرا نکردن تعهد در قبال دریافت ارز، خدمات دولتی و گرانفروشی از جمله تخلف های شناسایی شده این پرونده هاست.
    وی بیان کرد: رسانه ای کردن برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی با هدف افزایش همکاری های مردمی و روشنگری در جامعه انجام می شود.
    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: افزایش نظارت، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله اقدام های اساسی در برخورد با سودجویان و محتکران بوده است و موجب تنظیم بازار کالاهای اساسی می شود .
    اسکندری گفت: سامانه مردمی 124 آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را درخصوص گران فروشی، احتکار، کم فروشی، صادرنکردن فاکتور، تقلب و درج نکردن قیمت در این سامانه ارائه دهند.
    به گزارش ایرنا بازرسان در راستای حفظ ثبات و آرامش در بازار در روزهای عادی از ساعت 16:30 تا17:30 و روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 13:30 آماده دریافت شکایت های مردمی هستند؛ میزان بازرسی ها به علت تخلف های کشف شده در هفته های اخیر در آذربایجان غربی افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی