عصر بازار

طی ۷ ماه امسال روی داد؛

تقسیم ۳۵۷ هزار میلیارد ریال سود نقدی در مجامع بورسی

عصر اعتبار- میزان انباشته سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک ۳۷ صنعت تا پایان نخستین ماه پاییز ۹۷ معادل با ۳۵۷ هزار میلیارد ریال بوده در حالی که متوسط درآمد واقعی شرکت‌ها معادل با ۴۹۳ ریال بوده است.

تقسیم ۳۵۷ هزار میلیارد ریال سود نقدی در مجامع بورسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، مستندات دریافتی از اداره آمار بورس تهران نشان می‌دهد ، تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت‌ها در مهرماه نسبت به شهریور ماه امسال حاکی است، تعداد 6 شرکت با افزایش، تعداد 8 شرکت با کاهش و 295 شرکت نیز تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده خود نداشته‌اند.

    همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت‌ها در پایان مهر ماه سال 97 برابر با 513 هزار و 534 میلیارد ریال بود که نسبت به شهریور ماه 97 معادل 4818 میلیارد ریال کاهش نشان می‌دهد.

    بر اساس این گزارش، در پایان مهرماه امسال متوسط  پیش بینی سود (زیان) خالص شرکت‌های بورسی به ازای هر سهم برابر با 347 ریال بود.

    اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد، میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت- انباشته تا پایان مهر ماه معادل با 357 هزار میلیارد ریال بوده، در حالی که متوسط درآمد واقعی شرکت‌ها معادل با 493 ریال بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم نیز معادل 353 ریال اعلام شده است.

    برای مشاهده میزان سود تقسیم شده و درآمد(زیان) واقعی به تفکیک صنعت بر روی جداول زیر کلیک کنید:

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی