عصر بازار

با حکم مدیر عامل بیمه حکمت؛

رئیس جدید شعبه ساری منصوب گردید

عصر اعتبار- به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت صبا، با حکم دکتر غلامحسین چایچی مدیر عامل بیمه حکمت، عباس ابراهیمی به عنوان رئیس جدید شعبه ساری منصوب شد.

رئیس جدید شعبه ساری منصوب گردید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر مسعود طباطبایی ضمن ابلاغ حکم مدیر عامل بیمه حکمت به رئیس جدید شعبه ساری، از تلاش های  شاهرخی رئیس سابق شعبه تقدیر و تشکر نمود.

    در این دیدار دکتر مسعود طباطبایی معاونت برنامه ریزی و توسعه بیمه حکمت صبا با تاکید بر اینکه ضرورت داشت که یک حرکت جدید جهت محقق نمودن اهداف شرکت در استان مازندران و شهرستان ساری شکل بگیرد، گفت: از این رو برابر ظرفیت های موجود استان در همین راستا  شناسایی بازارهای سهامداری و غیر سهامداری با استفاده از روش های نوین بازاریابی حرفه ای ، برنامه ریزی هدفمند ، افزایش پرتفوی شعبه در رشته های مختلف بیمه ای ، تبلیغات مستمر و معرفی شرکت بیمه حکمت صبا در استان مازندران و پذیرش و آموزش حداقل 30 نماینده فروش حرفه ای از الویت های مهم شعبه ساری تعلیل گردید.

    معاونت برنامه ریزی و توسعه افزود: شرکت بیمه حکمت صبا با بیش از 150 هزار سهامدار حقیقی متعلق به خانواده های  ارتش جمهوری اسلامی ایران است که خدمتگذاری به این خانواده ها موجب افتخار ما می باشد.

    طباطبایی افزود: مجموعه فعال و پویا دریک شعبه با برنامه ریزی دقیق، وقت شناسی و انضباط کاری و با داشتنی اخلاق خوب و تکریم ارباب رجوع می تواند شعبه را به اهداف خود برسانند.
    گفتنی است، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بیمه حکمت صبا از مجموعه آموزشی ، فرهنگی و تفریحی شهدای آجا گوهر باران ساری بازدید بعمل آورد و طی نشست صمیمی با فرماندهی آن مجموعه در خصوص چگونگی همکاری های بیمه ای فی مابین مذاکراتی صورت گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی