عصر بازار

آغاز مصائب قرمزها برای خرید بلیت بازی برگشت فینال

سامانه فروش بلیت الکترونیکی از دسترس خارج شد!

عصر اعتبار- در شرایطی که قرار بود بلیت فروشی بازی فینال از ساعت ۱۲ آغاز شود اما اکنون سامانه فروش بلیت از دسترس خارج شد و دوباره به حالت عادی بازگشت اما همچنان امکان خرید بلیت وجود ندارد.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی از دسترس خارج شد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ورزش سه، هواداران تیم پرسپولیس از صبح امروز لحظه شماری می کردند تا بلیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را خریداری کنند و طبق گفته باشگاه پرسپولیس قرار بود از ساعت 12 سایت گیشه سه اقدام به فروش بلیت کند.

    اما از این ساعت سایت مذکور از دسترس خارج شده و چنین اروری برای کاربران نشان داده می شود!

    هنوز باشگاه پرسپولیس یا مسئولان این سایت دلیل این اتفاق را نگفته اند اما نکته جالب این است که سایت پیش از آغاز بلیت فروشی به این حالت درآمد.

    این در حالی است که هواداران تیم پرسپولیس به شدت پیگیر خرید بلیت این بازی هستند و هم اکنون بحث های مختلفی در شبکه های اجتماعی در این باره به وجود آمده و قرمزها نارضایتی خود نسبت به این اتفاق را اعلام می کنند.

    پیش تر در بازی پرسپولیس - السد نیز گیشه سه اقدام به فروش بلیت الکترونیکی کرد که بار دیگر اتفاقات و حواشی مختلفی به وجود آمدند. آن موقع بلیت ها در فاصله 5 دقیقه به فروش رفتند و باشگاه اعلام کرد که دیگر بلیتی فروخته نخواهد شد اما سپس سامانه فروش بلیت بار دیگر کارش را از سر گرفت!

    البته امروز اتفاق های دیگری هم رخ دادند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود بلیت قسمت جایگاه 80 هزار تومان، روبروی جایگاه 50 هزار تومان، پشت دروازه و طبقه دوم 30 هزار تومان به فروش خواهد رفت اما صبح امروز برخی کاربران خبر دادند که قیمت برخی جایگاه ها در سایت 30 هزار تومان افزایش یافته که این موضوع با اطلاع رسانی، رفع شد.

    هم اکنون 10 دقیقه پس از زمان اعلام شده، سایت به حالت عادی خود بازگشته اما برای خرید بلیت هواداران باید صبر کنند تا این زمان شمار از عدد 70 به صورت معکوس به صفر برسد! البته مشخص نیست واحد شمارش چیست چرا که پس از گذشت حدود 2 دقیقه هنوز این زمان شمار به صفر نمی رسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو