عصر بازار

رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص بانک صنعت و معدن

جایگاه موثر بانک‌های توسعه ای بویژه این بانک مورد توجه قرار گیرد

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های توسعه ای و بویژه بانک صنعت و معدن جایگاه موثری در اقتصاد کشورمان دارند و این جایگاه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

جایگاه موثر بانک‌های توسعه ای بویژه این بانک مورد توجه قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا پورابراهیمی که در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و اعضای هیات مدیره این بانک در محل بانک یاد شده سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های صنعتی و تقویت بخش تولید نقش موثر و مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور دارد.

    وی تصریح کرد : به بهره برداری رسیدن طرح های فولای ، پتروشیمی ، سیمان ، نیروگاه و ... با تسهیلات این بانک در استان های مختلف کشور ، نشان دهنده نقش ویژه ای است که در فرایند توسعه پایدار دارد .
    وی ادامه داد : علاوه بر توجه به افزایش سرمایه بانک ها، باید به مسائلی مانند تعیین تکلیف اموال و املاک مازاد بانک ها رسیدگی شود .

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : از اقدامات بانکی که در راستای تامین مالی پروژه های بزرگ اقتصادی و تولیدی کشور است حمایت می شود.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد : تغییر ماموریت صندوق توسعه ملی با رویکرد ایجاد بانک توسعه در اقتصاد باید مورد بررسی قرار گیرد و کمیسیون اقتصادی این مسئله را به جد مورد توجه و پیگیری قرار می دهد.

    گفتنی است در این جلسه مدیرعامل بانک صنعت و معدن و دیگر مدیران این بانک، گزارشی از عملکرد، برنامه ها و پیشنهادهای بانک یاد شده برای نمایندگان حاضر در جلسه ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی