عصر بازار

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی، مجلس مطرح کرد:

کمیسیون قضایی و حقوقی عدم ارائه ارز شرکت های صادراتی به نیما را پیگیری می کند

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی، مجلس شورای اسلامی گفت:قوه قضائیه باید با شرکت های صادراتی که از ارائه ارز به سامانه نیما خودداری می کنند، برخورد جدی کند.

کمیسیون قضایی و حقوقی عدم ارائه ارز شرکت های صادراتی به نیما را پیگیری می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسن نوروزی درباره وضعیت ارائه ارز به سامانه نیما، گفت:اینکه همچنان برخی از شرکت های صادراتی از ارائه ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما خودداری می کنند، غیرقابل قبول است.

    سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:قضاتی که از سوی رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین شده اند باید روی مسائل مربوط به عدم ارائه ارز شرکت های دولتی،شبه دولتی و خصولتی به سامانه نیما تمرکز کنند و اجازه ندهند فضای اقتصادی کشور با کارشکنی برخی از شرکت ها با التهاب روبرو شود.

    بخشی از هزینه های مربوط به شرکت های صادراتی، ریالی است

    نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس شورای اسلامی، افزود:باید پذیرفت شرکت های صادراتی از حمایت های کشور برخوردارند، فارغ از کمک های دولتی، بخشی از هزینه های مربوط به شرکت های صادراتی، بر اساس ریال است بنابراین اینکه بخواهند دلار را در بازار آزاد بفرشند، غیرقابل قبول است. 

    نوروزی ادامه داد:قوه قضائیه باید باید با شرکت های صادراتی که از ارائه ارز به سامانه نیما خودداری می کنند، برخورد موثر کند و باید شرکت های مذکور بدانند کمیسیون قضایی و حقوقی، این موضوع را پیگیری می کند.

    سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی، مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در هر صورت در شرایط فعلی اقتصادی باید تمامی بخش ها کمک کنند، تا تحریم های اقتصادی دشمنان با شکست روبرو شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی