عصر بازار

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس:

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در زمینه فروش اموال مآزاد بانک ها ارائه می شود

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف بانک ها در زمینه فروش املاک و اموال مآزاد انتقاد کرد و گفت:گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره عملکرد بانک ها در زمینه فروش املاک و اموال مآزاد بزودی آماده می شود.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در زمینه فروش اموال مآزاد بانک ها ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر در خصوص ادامه  بنگاهداری بانک ها  گفت:کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در حال تهیه گزارشی مبنی بر نحوه اجرای قوانین رفع موانع تولید است. 

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:فصل اول گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره موضوعات بانکی است که این گزارش بزودی ارائه می شود عملکرد بانک ها در زمینه فروش املاک و اموال مآزاد بانک ها از مواد مطرح در این گزارش است . 

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود:در گزارش پیشین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره عملکرد بانک ها در فروش املاک و اموال مآزاد بانک ها مواردی مطرح شد که بیانگر این بود که کارهای مقدماتی در این خصوص آغاز شده است.

    فولادگر در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:مقرر شده بود که از محل املاک و اموال مآزاد بانک ها منابع برای افزایش سرمایه بانک ها اختصاص داده شود.

    پول

    انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ها در زمینه فروش املاک و اموال مآزاد

    وی با انتقاد از بنگاهداری بانک ها ادامه داد:یکی از بهانه های بانک ها برای عملکرد ضعیف در زمینه فروش املاک و اموال مآزاد این است که قیمت های پیشنهادی خریداران پایین است.

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی افزود:دلایل بانک ها در زمینه ضعف  عملکرد مربوط به فروش املاک و اموال مآزاد قانع کننده نیست.

    لازم به ذکر استمقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت،با انتقاد از ادامه‌ی بنگاه‌داری بانک‌ها و کارهای هزینه‌آور دیگر نظیر افزایش شعبه‌های بانکی، تاکید کردند: بانک مرکزی باید با نظارت کامل و دقیق، مانع بروز مشکلاتی نظیر مسائل سپرده‌گذاران برخی بانک‌ها و مؤسسات مالی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی