عصر بازار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد؛

برگزاری جلسه بررسی ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف

عصر اعتبار- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور دولت، شورای نگهبان، دولت و مجمع برای بررسی لایحه CFT خبر داد.

برگزاری جلسه بررسی ایرادات لایحه CFT با حضور علوی و ظریف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی صفاری نطنزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون، گفت: این نشست با حضور ظریف و علوی وزرای امور خارجه و اطلاعات، همچنین کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و مسئولانی از مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی لایحه CFT و رفع ایرادات شورای نگهبان برگزار شد.

    وی تصریح کرد: در این جلسه مباحث مختلفی مطرح شد اما به نتیجه نرسید، لذا قرار شد کارگروهی مرکب از اعضای کمیسیون امنیت، وزارتخانه‌های اطلاعات و امور خارجه، مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به این لایحه تشکیل شود.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: این کمیته بعد از بررسی در صورت قابل اصلاح بودن موارد، متن پیشنهادی خود را به کمیسیون امنیت ارائه خواهد کرد تا بعد از جمع بندی به صحن علنی ارائه شود.

    صفاری نطنزی اظهار کرد: در صورت قابل اصلاح نبودن موارد و عدم پذیرش اصلاحات توسط شورای نگهبان، لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت ارسال خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی