عصر بازار

دستگیری سارقان خزانه بانک پاسارگاد در ارمنستان

عصر اعتبار- مسئول خزانه شعبه مرکزی بانک پاسارگاد که به همراه چندین نفر دیگر اقدام به سرقت میلیاردی از خزانه این بانک کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارقان خزانه بانک پاسارگاد در ارمنستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، مأموران پلیس آگاهی پایتخت در پی شکایت واصله در خصوص سرقت از خزانه شعبه بانک پاسارگاد در بلوار میرداماد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که بالغ بر 7 و نیم میلیارد تومان  از اموال موجود در این خزانه به سرقت رفته است.

    در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که عامل اصلی و به عبارتی سردسته این سرقت مسئول خزانه این بانک بوده که به همراه همسرش و سه نفر دیگر اقدام به سرقت کرده و پس از سرقت نیز به کشور ارمنستان متواری شده اند.

    در ادامه موضوع به پلیس اینترپل منتقل شده و این متهم تحت تعقیب قرار گرفت که با همکاری اینترپل این فرد و همسرش در ارمنستان دستگیر شده و به کشور بازگردانده شدند.

    سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تایید این خبر اظهار کرد:‌ 5 نفر از اعضای این باند همگی دستگیر شده و برایشان پرونده‌ای تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

    رحیمی با بیان این که اموال نیز به خزانه بانک مذکور برگردانده شد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوبی میان پلیس ایران و اینترپل وجود داشته و این دستگیری نیز  به واسطه همین اقدامات به سرعت و طی  مدت دو هفته انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی