عصر بازار

ره آورد ارزش آفرین ، محصول جدید بانک دی

عصر اعتبار- بانک دی به دارندگان POS و IPG این بانک تسهیلات و خدمات ویژه ارائه می دهد.

ره آورد ارزش آفرین ، محصول جدید بانک دی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ناصر شریعتی، مدیر کل امور شعب و بازاریابی بانک دی از ارائه خدمات ویژه به دارندگان حساب قرض الحسنه جاری در حوزه پایانه فروشگاهی (POS) و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)  در قالب طرح ره آورد ارزش آفرین خبر داد.

    شریعتی با اعلام این خبر گفت: با استفاده از این طرح، دارندگان POS و IPG می توانند علاوه بر بهره مندی از امکانات بانکداری الکترونیک، از هدیه ریالی، تسهیلات ویژه و سایر خدمات طرح برخوردار شوند.

    وی افزود: مشتریان به منظور بهره مندی از این طرح می توانند با مراجعه به شعب بانک دی در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری جهت دریافت POS و یا IPG اقدام کرده و بر اساس گردش حساب 3 یا 6 ماهه خود از شرایط این طرح از جمله دریافت تسهیلات، دریافت کارت هدیه با مبالغ مختلف، مزایای طرح های شکوه و آذین ارزش آفرین و سایر خدمات استفاده کنند.

    شریعتی همچنین با اشاره به امکان افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و حقوقی و بهره مندی از مزایای این طرح گفت: اشخاص حقیقی می توانند امتیازات خود در این طرح را به بستگان درجه یک انتقال دهندکه این امر مستلزم تکمیل فرم های مربوطه در شعبه می باشد.

    مدیر کل امور شعب و بازاریابی بانک دی همچنین در خصوص مشتریان فعلی دارنده حساب قرض الحسنه جاری گفت: این دسته از مشتریان چنانچه طی دوره 3 یا 6 ماهه هیچگونه خدماتی از جمله تسهیلات دریافت نکرده باشند، می توانند طبق ضوابط بخش نامه مربوط به طرح، از مزایای آن بهره مند شوند.

    گفتنی است طرح ره آورد ارزش آفرین بانک دی جزو محصولات جدید سبد ارزش آفرین است که پیش تر با معرفی طرح های شکوه و آذین به منظور تکریم و ارج نهادن به مشتریان این بانک ارائه شده بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی