عصر بازار

رئیس هیئت مدیره پرداخت الکترونیک سداد:

آینده بانکداری و پرداخت در گرو اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها

عصر اعتبار- فرامرز خالقی تاکید کرد: آینده بانکداری و پرداخت در گرو اپ‌های پرداختی و پیام رسان‌ها هستند و چه بخواهیم و چه نخواهیم ابزارهای پرداخت در حال تغییر هستند، کارت های اعتباری پرداخت ۱۰ سال دیگر از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و کارایی خود را از دست می‌دهند و حرکت در این مسیر ناگزیر است.

آینده بانکداری و پرداخت در گرو اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فرامرز خالقی، رئیس هیئت مدیره پرداخت الکترونیک سداد پس از برگزاری نشست تخصصی اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان یکی از رویدادهای دومین روز نمایشگاه تراکنش ایران در گفت‌وگو با خبرنگارفابانیوز ، گفت: هدف از برگزاری سمینار و نشست‌های تخصصی از جمله نشست اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌های داخلی، آشنا شدن مخاطبان با تازه‌ترین تحولات و اطلاعات روز دنیا در این زمینه است.

    وی افزود: تلاش ما در این نشست تخصصی انتقال آخرین دستاوردها و تحولات در زمینه اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌های داخلی به مخاطبان بوده است. چرا که امروز یکی از مهمترین بخش‌های فناوری‌های نوین مالی و همچنین تکنولوژی در دنیا را اپ‌های پرداختی و پیام رسان‌ها تشکیل داده‌اند.

    خالقی با اشاره به اینکه مباحثی که در این سمینارها و نشست‌های تخصصی مطرح می‌شوند می‌توانند به سوژه‌ای برای نشست‌ها و کارگاه‌ها در همایش‌های سال‌های آینده تبدیل شوند، تاکید کرد: بسیاری از نشست‌های تخصصی و پنل ها و کارگاه‌هایی که در چهارمین دوره از نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شده و می‌شود، موضوعاتی هستند که در سمینارهایی که سال گذشته در این نمایشگاه برگزار کرده بودم، به آنها اشاره شده بود.

    رئیس هیئت مدیره پرداخت الکترونیک سداد همچنین گفت: برگزاری نشست های تخصصی به عنوان رویدادهای جانبی نمایشگاه‌های تخصصی به شرط آنکه اعضا اطلاعات و دانش نو و تازه‌ای را به مخاطبان ارائه دهند، می‌توانند بسیار مفید باشند. علاوه بر آن شاهد بودیم که در نشست اپ‌های پرداختی و پیام رسان‌ها به دلیل نحوه چیدمان اعضای نشست، تضارب آرا نیز به وجود آمد که امری مطلوب بود و به چالشی شدن فضای سمینار نیز کمک کرد.

    سروش از فرصت حمایت صدا و سیما برای دیگر پیام رسان ها استفاده کند

    خالقی با بیان اینکه مطرح شدن موضوع پیام رسان ها و اپ های پرداختی از ضرورت های جامعه است، تاکید کرد:‌ معتقدم در این زمینه باید به یکدیگر کمک کنیم، به طور مثال سروش که مورد حمایت صدا و سیما است باید کمک کند دیگر پیام رسان‌ها نیز بالا بیایند و در کنار تبلیغ سروش به طور مثال تبلیغ بله نیز در کانال های تلویزیونی به نمایش دربیاید.

    وی تاکید کرد: آینده بانکداری و پرداخت در گرو اپ‌های پرداختی و پیام رسان‌ها هستند و چه بخواهیم و چه نخواهیم ابزارهای پرداخت در حال تغییر هستند، کارت های اعتباری پرداخت چه بخواهند و چه نخواهند 10 سال دیگر از گردونه خارج می شوند و کارایی خود را از دست می دهند و حرکت در این مسیر ناگزیر است.

    نشست تخصصی اپ های پرداختی و پیام رسان‌ها، به عنوان یکی از رویدادهای جانبی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران چهارشنبه گذشته برگزار شد. دبیر علمی این رویداد فرامرز خالقی بود و سید میثم سید صالحی، رستم شاه گشتاسبی، احمد جعفری و امیرحسین داودیان اعضای این نشست تخصصی را تشکیل می دادند.

    مشروح کامل این نشست تخصصی در روزهای آینده در فابانیوز منتشر می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی