عصر بازار

کشف دلار و اسکناس‌های جعلی و مقادیری عتیقه‌جات در تبریز

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری توزیع‌کننده اسکناس و دلارهای جعلی و کشف عتیقه‌جات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف دلار و اسکناس‌های جعلی و مقادیری عتیقه‌جات در تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این‌که یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و در خرید و فروش عتیقه‌جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران  قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران کلانتری 23 باسمنج در این راستا با تقویت گشت‌ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز قضائی مأموران در بازرسی از محل فعالیت متهم 29 قطعه 100 دلاری جعلی، 93 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی به مبلغ 44 میلیون و 650 هزار ریال، حدود پنج کیلو انواع عتیقه‌جات مفرخ دوره اسلامی و یک دستگاه فلزیاب کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده 10 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

    نوروزی با بیان این‌که متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد، از شهروندان خواست که در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و برای تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی