عصر بازار

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تا ۱۰۰ درصد

عصر اعتبار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تا ۱۰۰ درصد در آینده خبر داد.

افزایش سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تا ۱۰۰ درصد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن صالحی‌نیا عصر امروز چهارشنبه در چهل و هفتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون وزیر صنعت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در استانداری کرمانشاه برگزار شد، حل مشکلات واحدهای خسارت‌ دیده ناشی از زلزله سال گذشته را از اولویت‌ها دانست، اظهار داشت: با توحه به اینکه برخی از این واحدها برای دریافت تسهیلات نیازمند ضمانت‌نامه‌های بانکی هستند، لذا باید برای حل مشکلات در این حوزه اقدامات لازم به عمل آید.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود که ترخیص کالاها، مواد اولیه و ماشین‌آلات با شرایط لازم از نظر ترخیص از گمرک فراهم شود و آنجایی که بحث ارزی مطرح می‌شود هماهنگی با بانک مرکزی انجام شود که بلافاصله این مواد اولیه در چرخه تولید وارد شوند.

    صالحی‌نیا با تاکید بر تعیین تکلیف واحدهایی که نیاز به تسهیلات بیش از 3میلیارد تومان دارند، بیان داشت: سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک صورت می گیرد 85 درصد است که با صدور اصلاحیه‌ای باید آنرا به 100 درصد برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی