عصر بازار

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی:

کالاهای موجود در انبارها زودتر تعیین تکلیف شود

عصر اعتبار- قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از قاچاق کالا به عنوان بلای جان اقتصاد و تولید یاد کرد و گفت: قاچاق کالا صفر نمی‌شود، اما می‌توان آن را تا حدودی مهار کرد.

کالاهای موجود در انبارها زودتر تعیین تکلیف شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عبدالمجید شهیدی در مراسم معارفه مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه که امروز (10 آذر) برگزار شد، از قاچاق کالا به عنوان یک تجارت ناسالم یاد کرد که سطح درآمدهای ملی، مالیاتی، گمرکی و ... را کاهش می‌دهد و به  اقتصاد و هویت ما ضربه می‌زند.

    وی قاچاق کالا را مروج اشتغال ناسالم دانست و یادآوری کرد: قاچاق کالا صنعت و تولید را نابود می‌کند و اشتغال سالم را از کشور می‌گیرد.

    قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور از سهم بسزای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مقابله با قاچاق یاد کرد و افزود: علاوه بر این سازمان دستگاه‌های دیگری نیز عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا هستند که برای مقابله با قاچاق به همکاری این دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

    شهیدی در ادامه بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر کالاهای موجود در انبارها که به سازمان امال تملیکی واگذار شده تاکید کرد و ادامه داد: برای این کالاها پول و ارز هزینه شده و نباید اجازه بدهیم از بین برود.

    وی با بیان اینکه بسیاری از مردم اکنون به این کالاها نیاز دارند، اظهار کرد: برخی از اقلام موجود در انبارها تاریخ مصرف محدود دارد و نباید به بهانه تعیین تکلیف اجازه بدهیم تاریخ آنها بگذرد و دیگر قابل مصرف نباشند.

    قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور خاطرنشان کرد: این کالاها خصوصا البسه و پوشاک باید هرچه زودتر تعیین تکلیف و بین نیازمندان توزیع شود.

    شهیدی گفت: در استان کرمانشاه کالاهایی از این دست در انبارها موجود است که انتظار داریم با همکاری مدیر جدید تکلیف این کالاها مشخص شود.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی