عصر بازار

برای نخستین بار در کشور؛

بیمه امراض خاص در سه طرح توسط بیمه سامان معرفی شد

عصر اعتبار- مدیر بیمه های عمر، حادثه و اندوخته ساز بیمه سامان از معرفی طرح های جدید امراض خاص در بیمه جامع عمر این شرکت خبرداد و گفت: با معرفی این بیمه نامه، سبد متنوعی از خدمات در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بیمه امراض خاص در سه طرح توسط بیمه سامان معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شیما آرا با بیان اینکه محصول جدید این شرکت علاوه بر پوشش فوت و امکان تشکیل سرمایه برای بیمه گذار، پوشش های وسیعی در حوزه بیماری های خاص و صعب العلاج نیز ارائه می کند، افزود: این موضوع زمینه افزایش رضایتمندی بیمه گذاران را فراهم خواهد کرد.

    مدیر بیمه های عمر، حادثه و اندوخته ساز بیمه سامان با اشاره به اینکه در طرح ممتاز بیمه امراض، تقریبا بیشتر بیماری های سخت تحت پوشش است، گفت: این خدمت بیمه ای که برای نخستین بار توسط بیمه سامان در صنعت بیمه کشور ارائه می شود، می تواند جایگزین مناسبی برای بیمه های درمان باشد.

    وی اظهار داشت: بیمه امراض خاص جدید به سه گروه پایه، آسایش و ممتاز دسته بندی می شود که در هر یک از این طرح ها به ترتیب  8، 13 و 30 نوع بیماری تحت پوشش بیمه سامان قرار می گیرد.

    همچنین در خصوص پوشش بیمه عمر این طرح نیز گفت: در صورت فوت بر اثر حادثه، سه برابر پوشش اصلی به بیمه گذار پرداخت خواهد شد؛ ضمن اینکه در صورت بروز از کار افتادگی بر اثر حادثه نیز صد درصد رقم تعهد پرداخت خواهد شد و بیمه نامه همچنان معتبر خواهد بود. همچنین در صورت از کار افتادگی بیمه گذار، شرکت تا 65 سالگی و با رعایت سقف10 سال نسبت به پرداخت حق بیمه او اقدام می کند.

    شیما آرا با بیان این که سبدهای سرمایه گذاری بیمه عمر سامان به چهار گروه کم ریسک، متوسط ریسک، پر ریسک و صندوق سرمایه گذاری رشد تقسیم می شود، گفت: سرمایه گذاری های صورت گرفته بنا به خواسته بیمه گذار در یکی از این گروه ها خواهد بود.

    وی همچنین در خصوص ترکیب صندوق رشد سامان نیز اظهار داشت: این صندوق معطوف به خرید سهام نیست و شرکت به نیابت از بیمه گذار در حوزه های مختلف سرمایه گذاری مشارکت خواهد داشت.

    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 8943-021 تماس بگیرند. همچنین این افراد می توانند به شعب و  نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو