عصر بازار

آینده بیت‌کوین چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹

عصر اعتبار- قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ افزایش چشمگیری داشت و بسیاری امید ادامه این روند را در سال ۲۰۱۸ هم داشتند. با این حال قیمت بیت‌کوین کاهش یافت و به زیر چهار هزار دلار رسید. کارشناسان و تحلیل‌گران ارزهای رمزنگاری‌شده پیش‌بینی‌های متفاوتی از بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ ارائه داده‌اند.

چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت نیوز، قیمت بیت‌کوین در سال 2017 افزایش چشمگیری داشت و از این رو بسیاری امید ادامه این روند را در سال 2018 هم داشتند. با این حال قیمت بیت‌کوین کاهش یافت و حتی در برخی از صرافی‌ها با قیمت زیر سه هزار و 500 دلار معامله می‌شود.

    بیت‌کوین در تاریخ خود -از سال 2008 تاکنون، چند افت قیمت را تجربه کرده است. با این حال به عقیده کارشناسان، اصلاح و افت قیمت در سال 2018 در مقایسه با سقوط‌های قبلی کمتر بوده است.

    کارشناسان و تحلیل‌گران ارزهای رمزنگاری‌شده پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت متفاوتی از بیت‌کوین در سال 2019 ارائه داده‌اند. در این مطلب به بررسی پنج پیش‌بینی متفاوت از بیت‌کوین برای سال 2019 و 2020 پرداخته‌ایم.

    جان مک‌آفی (John McAfee)

    او که موسس شرکت‌نرم‌افزاری McAfee Associates است، درباره آینده روشن بیت‌کوین کاملا مطمئن است. وی پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین تا سال 2020 به یک میلیون دلار می‌رسد. مک‌آفی سال گذشته پیش‌بینی کرده بود که در ماه دسامبر قیمت بیت‌کوین پنج هزار دلار افزایش می‌یابد و در سال 2020 به 500 هزار دلار می‌رسد.

    تام لی (Tom Lee)

    تام لی، موسس و تحلیل‌گر شناخته‌شده شرکت فاندستارت (FundStart)، پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین به 15 هزار دلار خواهد رسید. او در مصاحبه‌ای به شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفته است: در حال حاضر قیمت بیت‌کوین کاهش یافته و به کمتر از چهار هزار دلار رسیده و این مساله موج جدیدی از بدبینی را به دنبال داشته است. این کاهش قیمت به دنبال نوسانات هیجانی بوده و انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین افزایش یابد.

    او پیش‌تر قیمت 25 هزار دلاری را برای بیت‌کوین در سال 2018 پیش‌بینی کرده بود.

    آنتونی پامپلیانو (Anthony Pampliano)

    آنتونی پامپلیانو پیش‌بینی کرده که تا پایان سال 2018، قیمت بیت‌کوین به 50 هزار دلار می‌رسد. قیمت بیت‌کوین به این رقم نرسید و پامپلیانو بعدها اعلام کرد تا فصل سوم سال 2019 ارزش بیت‌کوین به این رقم می‌رسد.

    از دیدگاه او آینده بیت‌کوین کاملا روشن است و حتی پیش‌بینی کرده ارزش این ارز دیجیتال تا سال 2020 به یک میلیون دلار خواهد رسید.

    تیم دراپر

    تیم دراپر از سرمایه‌گذاران مهم تسلا و اسکایپ و بیت‌کوین بوده است. او پیش‌بینی کرده که قیمت بیت‌کوین به بیش از 100 هزار دلار خواهد رسید. به عقیده او ارزش بیت‌کوین و بورس اوراق بهادار به طور موقت کاهش می‌یابد اما در نهایت به سرعت روند افزایشی خواهد داشت.

    او پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که در سال 2017 قیمت بیت‌کوین به 10 هزار دلار خواهد رسید که پیش‌بینی او کاملا صحیح بود.

    او ارزش بازار جهانی ارزهای رمزنگاری‌شده را 86 تریلیون دلار برآورد می‌کند.

    جیت سینگ (Jeet Singh)

    جیت سینگ یکی از تحلیل‌گران اقتصادی در حوزه روش‌های سرمایه‌گذاری در حاشیه نشست اقتصادی داووس در ماه ژانویه پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا 50 هزار دلار خواهد رسید. وی همچنین اعلام کرده که نوسانات موجود در بازار این ارز مجازی کاملا طبیعی است. جیت سینگ هم بر این باور است که به زودی بیت‌کوین از سوی موسسات و همه کشورها با استقبال زیادی روبرو خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو